Beantwoord

mailadres behouden

  • 4 June 2016
  • 3 reacties
  • 258 keer bekeken

Wij hebben een zakelijk internet abonnement bij KPN vroeger planet. Nu willen wij over naar een andere provider en willen wij wel graag het mailadres aanhouden voor klanten die nog niet het juiste mailadres hebben. Ik word nu van het kastje naar de muur gestuurd. De een zegt ja het kan voor € 4.- in de maand de ander zegt nee dit is niet mogelijk. Niemand kan mij ook vertellen waar ik dit aan kan vragen. Is er iemand die weet waar en hoe ik dit kan regelen????
icon

Beste antwoord door Tim 6 June 2016, 13:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo @Marieke1961, welkom op het zakelijk forum van KPN! :D

Alleen heb ik geen positief bericht voor u, het is namelijk niet mogelijk om uw KPN e-mailadres te behouden bij het opzeggen van uw internet aansluiting. Vroeger werd de mogelijkheid geboden om een "e-mail only" abonnement te nemen, vandaar de verwarring bij mijn collega's. Deze optie bieden we echter al een tijdje niet meer aan, sorry!
Oke, maar ik heb het internet abonnement nog niet opgezegd, alleen ons telefoonabonnement. Het internetgebeuren loopt op een ander klantnummer als het telefoonabonnement, dan mag ik toch aannemen dat het nog niet opgezegd is, alleen betaal ik dan het volle pond voor het planet adres.
Reputatie 7
Badge +11
Dag Marieke, als u 2 losse abonnementen af neemt, blijft internet inderdaad actief zolang u deze niet ook opzegd. Een idee is eventueel om uw e-mailadres te verplaatsen naar het abonnement van een kennis of familie.

Reageer