Vraag

Monteur interventie

  • 26 December 2018
  • 5 reacties
  • 249 keer bekeken

Goedemiddag,

vorrige week had ik contact met een Kpn medewerker via chat (Jerry) en een bezoek van en monteur werd gepland (maandag 24/12) maar onze klant heeft niemand gezien.

Hebt U meer nieuws als de verbinding is down?

Het betreft de klant IASD248957 op adres 1012 XR, nummer 12 in AMSTERDAM.

Met vriendelijke groeten.

David
support@staff.win.be

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hi @Win_support,

Welkom op het zakelijk forum!

Ik ben meteen voor u op onderzoek gegaan en zie dat er inderdaad een monteur gepland stond op maandag 24 december tussen 12.00 - 14.00. Van wat ik heb begrepen was het extreem druk en daardoor is het de monteur niet meer gelukt om langs te komen. Hij heeft geprobeerd contact op te nemen maar zonder succes.

Als u wil kan ik een nieuwe afspraak voor u plannen. Hebt u een voorkeur voor een dag en tijdsblok?
Goedemorgen Rashid,

ik had net contact met Jerry van de zakelijk chat genomen. Hij heeft een bericht naar de planing gestuurd om een nieuw afspraak te maken.

Maar als U kan helpen...

Hier zijn de openingsuuren van de winkel :

donderdag 10:00–21:00
vrijdag 10:00–18:00
zaterdag 10:00–18:00
zondag 13:00–18:00
maandag 13:00–18:00
dinsdag: gesloten
woensdag 10:00–18:00

+31 20 620 0282

Mvg.
David.
Reputatie 5
Badge +10
Gelukkig ken ik Jerry en zit hij op dezelfde verdieping als ik. We hebben zojuist overlegd en besloten om meteen een monteur voor u te plannen. De monteur staat gepland op maandag 31 december tussen 14.00 - 16.00.

Ik heb u een privé bericht gestuurd met het ticketnummer waarop de storing staat geregistreerd. Mocht u vragen hebben, kunt u dat ticketnummer doorgeven. Zodra het probleem bij u is opgelost zal de ticket worden gesloten.
Dank U wel voor Uw hulp Rashid.

Prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Graag gedaan David! Mocht u nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik wens u ook prettige dagen en alvast een fijne jaarwisseling! 🙂

Reageer