Beantwoord

Nieuwe V10 modem

  • 6 June 2018
  • 3 reacties
  • 261 keer bekeken

Goedemiddag,

Het bedrijf waar ik in dienst ben heeft onlangs een nieuw modem geïnstalleerd gekregen. Op het oude modem hadden wij twee WB mycloud apparaten draaien die door deze vernieuwing niet meer herkend worden door het modem. De apparaten kunnen geen verbinding maken met het modem en het modem kan ze hierom ook geen IP-adres toewijzen. Ik vind dit gek want de laatste minuut voordat het nieuwe modem geïnstalleerd werd, deden de apparaten het nog als gewenst.

groeten,
Thimo
icon

Beste antwoord door thimo luijsterburg 6 June 2018, 14:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goed om te horen dat het weer werkt! 😄
hallo Mohammed,

Wij hebben het WD mycloud toestel gereset en uiteindelijk na een uur vond het modem deze eindelijk.

Bedankt voor uw snell reactie,
Mvg,
Thimo
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag Thimo,

Het zou goed kunnen dat jullie de apparaten opnieuw moeten instellen. Wat voor abonnement hebben jullie momenteel? Wat voor modem hadden jullie en wat voor modem hebben jullie gekregen?

Verder vraag ik me af of je wellicht met WB mycloud > WD mycloud bedoelt.

Reageer