Beste heer mevrouw,
Vandaag bemerkte ik bij het verwerken van KPN facturen dat de tariefstelling niet correct is, derhalve verwerk ik hem nog niet.
Wij betalen voor de meeste aansluitingen sinds 1 juli 2018 € 35,- per maand excl. BTW nadat er reeds 2 jaar achtereenvolgens per jaar € 5,- verhoging heeft plaatsgevonden….
Nu zie ik staan op de factuur bij een aansluiting prijs € 35,-, met daarachter bedrag € 40,- excl. BTW. Volgens mij gaat er dan iets geheel fout.
Graag ontvang ik per omgaande alsnog een juiste factuur met juiste tarieven, voor zover dat van toepassing is voor alle aansluitingen.
PS, ongelofelijk dat er geen mail verzonden kan worden, erg klantonvriendelijk. Ook kan ik omwille privacy geen klantgegevens achterlaten, uitgaand dat u die intern wel kunt raadplegen met mijn inlog ID.
Graag uw reactie,
Met vriendelijke groet,
Ronald O
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.