Ik wil graag een oud internet abb. opzeggen via de telefoon al 34 minuten bezig waarvan een goede 30 in een wacht,
wie of wie kan mij helpen?
Goedemiddag @Ronald de Kruijf ,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Het is op het moment inderdaad vrij druk aan de telefoon. Dat klopt inderdaad 😑.
Uiteraard proberen we dit altijd zoveel mogelijk te voorkomen, maar dat lukt niet altijd.
Ik help u uiteraard graag verder. Mag ik vragen waarom u dit abonnement op wilt heffen?
En wilt u mij een privébericht sturen met daarin het betreffende klantnummer, de bedrijfsnaam (contractant), postcode + huisnummer, uw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van de IBAN rekening?
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Het is op het moment inderdaad vrij druk aan de telefoon. Dat klopt inderdaad 😑.
Uiteraard proberen we dit altijd zoveel mogelijk te voorkomen, maar dat lukt niet altijd.
Ik help u uiteraard graag verder. Mag ik vragen waarom u dit abonnement op wilt heffen?
En wilt u mij een privébericht sturen met daarin het betreffende klantnummer, de bedrijfsnaam (contractant), postcode + huisnummer, uw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van de IBAN rekening?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.