Vraag

Retourneren 2 x Experia Box v10

  • 16 August 2017
  • 3 reacties
  • 285 keer bekeken

Recent is mijn abonnement (ondernemerspakket) beëindigd, ik heb hier nog 2 x een Experia v10 liggen die ik graag zou retourneren. Naar welk antwoordnummer kan ik dit sturen en hoe kan ik ervoor zorgen dat de retouren netjes worden geregistreerd zodat we hier achteraf geen onduidelijkheid over hebben.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Goedemorgen @Remko, welkom op het zakelijk forum! Fijn dat u ons helpt om oude apparatuur te recyclen 🙂

Op deze pagina kunt u een retour zending aanmelden. Ik verneem graag een bericht als u vragen hebt. Nogmaals bedankt dat u deze moeite neemt.
Beste Tim, dit lijkt een retourprocedure voor het retor sturen van bestelde artikelen ... gezien het feit dat er wordt gevraagd om een pakbonnummer en orderdatum. Ik wil leen-apparatuur retour sturen. Heb het formulier wel ingevuld maar vraag mij af of de afdeling hier wat mee kan.
Reputatie 7
Badge +11
Hi @Remko, ik snap je twijfel en onderging deze zelf ook even. De informatie staat op de KPN Website, ik vertrouw erop dat het formulier ook gebruikt kan worden voor retour sturen van bruikleen artikelen. Het antwoordnummer mag u uiteraard ook gebruiken, er is volgens mij geen voorkeur. Ik verneem graag van u als u hierover bericht terug krijgt, ik ben zelf nu ook nieuwsgierig geworden 😊

Gebruik de retourdoos met adressticker van KPN. Hebt u deze niet meer in uw bezit? Dan kunt u de apparatuur gratis retourneren naar:

KPN Service retouren
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen a/d Rijn

Of gebruik het formulier http://www.kpnservice.nl/pages/postorder_retour.php voor het geheel of gedeeltelijk terugzenden van Ondernemerspakket of Zakelijk Internet apparatuur.

Reageer