Goede dag gebruikers,
Vanaf afgelopen zaterdag werkt mijn netwerk printer niet meer. Heb deze op poort 80 aangesloten en werkt al jaren. Echter extern is deze poort niet meer te benaderen intern werkt de printer wel. Mijn camera's zijn wel extern te benaderen. De printer is rechtstreeks op de router aangesloten en dit werkt al 5 jaar. Resetten en alle poorten opnieuw opengezet werkt voor de printer niet en voor de camera's wel.
Ben ik iets vergeten of zie ik iets over het hoofd. Weet dat portmapping al een aantal keerbeschreven staat maar zie mijn oplossing hier niet in.
Alvast bedankt
Welkom op het zakelijke forum pascal
Heb je al je klantnummer ingevuld? Daarmee kan je net wat sneller geholpen worden:
https://zakelijkforum.kpn.com/settings/profile
Heb je al je klantnummer ingevuld? Daarmee kan je net wat sneller geholpen worden:
https://zakelijkforum.kpn.com/settings/profile
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.