Vraag

Slechte wifi signalen


geachte heren,er spelen 2 ergenissen.
Wiffi heel slecht
en voor mij te hoge factuur.

Mijn Wifi is zeer slecht mijn Exoeria box v9 staat op de eerste etage,eind van de etage ongeveer 8meter verder geen signaal.Op de verdieping er onder direct er onder slecht signaal 4 meter verder geen signaal.
Ik heb al een extra Wifi versterker gekregen die niet werkt.
Heb zojuist eer de Wifi tuner gebruikt kom op 3 Mbits uit op 1 ste etage en beneden op 1 Mbits,kreeg melding experia box wordt op nieuw ingesteld e.d mogelijk 10 minuten duren.
Er gebeurde niets,balk die gekleurd zou worden,heb ik al vaker gedaan deed helemaal niets..
Dan zie ik graag weer mij klein zakelijke abonnement terug naar particulier,deze heeft n.l voor mij geen meer waarde,in november om gezet,om dat ik als trouwe client korting vroeg bij het aanschaffen van en neiuwe mobiel.
kreeg even korting zou dan weer op mijn oude prijs zitten en zie nu tot mijn schik dat ik € 100,,49 moet betalen in plaats van rondom de € 90,0wat mij beloofd is.

Hopende op een goede oplossing groet ik u.
Janny Ledeboer

7 reacties

Badge
Hoi @JannyL ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Ik kan goed begrijpen dat u niet heel blij word van zo'n Wifi signaal.
Heeft u ook al geprobeerd de Wifi Tuner vanaf een ander apparaat of een andere internet browser uit te voeren?

Ik ben benieuwd of de Tuner dan wel volledig doorlopen kan worden.
Ja laptop,tablet telefoon op alles krijg ik de zelfde slechte signalen.
Dit is niet de de eerste keer,toen "stond"er iets niet goed bij de KPN.
Heb ook al eens van kanaal gewisseld hielp allemaal niets.
krijg niet echt waar voor mijn geld.
Gr.janny Ledeboer
Badge
Ik denk dat het verstandig is om een monteur langs te sturen om de verbinding op locatie na te kijken. Het verschil tussen de te leveren snelheid en de snelheid die u haalt is inderdaad te groot om te accepteren.

De monteur staat ingepland voor vandaag tussen 14:00 - 16:00 uur. Komt dit tijdstip geschikt uit? De afspraak verplaatsen naar een later moment kan altijd nog.

Op het moment dat de verbinding technisch weer in orde is, zal ik ook met u naar de abonnementskosten kijken om te controleren of daar nog iets aan gedaan kan worden.
Inderdaad een monteur geweest.
Hij dacht dat er een neiuwe ibnstalatie geplaats moest worden.Ging alleen maar om slecht werkende WIF, 3 uur bezig,kost wederom gelden wat scheets mijn verbazig blijk al jaren een verkeerde ExperiaBox v9 te gebruiken,ook de ectra versterkter deed helemaal niets.
nu wederom andere Box en wel Experiabox v10 ,ik heb n.l 2 lijnen,weer extra kasje,hopen dat het nu goed blijf gaan.
We zullen het zien,ben even weg en hou alles in de gaten.
Zeer vriendelijke monteur trouwens.
Zou fijn zijn als mijn factuur lager kan worden.
Vriendelijke groet.
Janny Ledeboer.
Badge
Dat is goed om te horen dat de werkzaamheden van de monteur goed bevallen zijn. In de werkbon van de monteur zie ik dat het wifi signaal gelukkig ook verbeterd is.

Ik heb verder ook naar de abonnementskosten gekeken, Aangezien het abonnement nog binnen de contracttermijn zit kan er aan de basis nog niets gewijzigd worden.
Wat mij wel opviel is dat op dit moment BelOnbeperkt Altijd geactiveerd is maar dat er op dit moment niet genoeg gebeld word om deze aanvulling rendabel te maken.

Bent u van plan in de toekomst meer te gaan bellen, of zal dit ongeveer hetzelfde blijven?

Wanneer dit gemiddeld hetzelfde blijft kan het voordeliger zijn om BelOnbeperkt Altijd te deactiveren en per minuut te gaan betalen.
Beste Mathew,
Wifi werkt nu beter.
Wat mij nu wel erg stoorde dat ik dus jaren,ik heb 2 telefoonlijnen,een verkeerde Experiabox had.
In het verleden ook wel gebeld hierover,zelf kanalen verzet,gewcht op verbetring in de buurt en nu na 1 telefoontje van de monteur opgelost.
Nog even een aandachtspuntje: de moteur had als opdracht: een nieuwe aansluiting.
In mijn opti war het alleen Wifi verbetering.
Hoop eind van mijn contract een verlaagde rekening te kunnen krijgen.
Met vriendelijke groet.
Janny Ledeboer
Badge
Goed om te horen dat de Wifi weer beter werkt. Het klopt dat Wifi al jarenlang een moeilijk punt is. In het verleden werden er geen garanties op het Wifi signaal gegeven vandaar dat de mogelijkheden vaak beperkt waren. Dit is gelukkig veranderd en kunnen wij u wat meer service bieden in het geval van Wifi problemen.

Dank voor het aandachtspunt met betrekking tot de instructies welke de monteur meegekregen heeft. Dit zal ik meenemen zodat volgende keer de monteur correct geïnformeerd word.

U kunt me altijd een seintje geven wanneer de huidige contracttermijn voorbij is. Dan kijk ik graag graag wat ik voor u kan betekenen op dat moment. ☺

Reageer