Beantwoord

Speedtouch 546-6538

  • 9 October 2017
  • 10 reacties
  • 223 keer bekeken

Goedemiddag,

Graag zou ik ook een nieuw modem willen bestellen ter vervanging van de speedtouch.
We willen de modem opnieuw instellen voor ons netwerk, maar een handleiding is niet meer te vinden.
Ik begreep omdat er geen ondersteuning meer is voor de speedtouch dat dit mogelijk is via dit forum.

mvg,

Sandra Middelink
icon

Beste antwoord door Tim 10 October 2017, 16:28

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo Sandra, ( @Middelink )
Welkom op het zakelijke forum van KPN! Wij helpen u absoluut graag verder met het instellen van uw modem of eventueel een vervanging daarvoor. Wat is precies het model dat u hebt? Bij Zakelijk ADSL is de Thomson Speedtouch TG789 bijvoorbeeld nog steeds een veel voorkomend modem, echter hoeft u dit modem niet in te stellen en werkt het meteen. Oudere modellen moeten mogelijk wel ingesteld worden.

De instellingen voor oudere modem type's vindt u in dit topic: Instellingen voor uw eigen modem/router ZADSL & OPIB
Hallo Tim,

Het gaat hier om de Speedtouch 546

groeten,
Sandra
Reputatie 7
Badge +11
Dag Sandra, dat is inderdaad wel een oud model, maar werkt nog prima met de instellingen uit het topic. Als je liever een ander modem wilt verneem ik dat graag en ga ik voor je op onderzoek uit!
Goedemorgen Tim, met de opgegeven info uit het topic kunnen we het interne netwerk niet instellen zoals wij het bekijken.
De voorkeur gaat dus uit naar een ander modem.
groeten,
Sandra
Reputatie 7
Badge +11
Goedemorgen Sandra, wil je mij een privébericht sturen met jouw aansluitadres? Dan ga ik voor je kijken wat de mogelijkheden zijn!
Tim, kan ik dat reagerend op de melding "reactie op bericht Speedtouch" in mijn mailbox?
Of is er een andere manier om een privé bericht te sturen?
Reputatie 7
Badge +11
Hi Sandra, je kunt daarvoor deze link gebruiken om mij een privébericht te sturen! 🙂
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Sandra,

Ik vroeg mij af of de speedtouch inmiddels met pensioen is 😉 Zo niet, dan horen wij dat graag.
Reputatie 7
Badge +11
Bedankt @SjorsK voor je reminder! Namelijk zijn @Middelink en ik nog bezig geweest in privéberichten en we zijn nog niet helemaal uitgesproken. De speedtouch is inderdaad met pensioen gegaan en een frisse ExperiaBox is aangesloten! 🙂
Reputatie 7
Badge +11
@Middelink Het topic markeer ik voorlopig als beantwoord. Als we u kunnen helpen met bepaalde instellingen van de nieuwe ExperiaBox, verneem ik graag een bericht.

Reageer