Vraag

tv geeft aan geen internet verbinding te hebben

  • 27 August 2018
  • 2 reacties
  • 223 keer bekeken

Goedemorgen, Inmiddels is er helaas weer een kink in de kabel. Sinds dit weekend doet bijv. Pathe thuis het niet meer. Als wij zonder het kastje aan te zetten de tv willen gebruiken, zegt het systeem dat het geen internet verbinding heeft. Kijken we via het kastje, waar Pathe helaas niet op zit, dan gaat het goed. Graag hoor ik hoe ik internet hersteld krijg op de tv. Hoewel dat ook niet het goede woord is, hij is nl draadloos met de goede Wifi verbonden, maar zegt dat hij dat niet is. Snap er zelf ook weinig van als ik dit zo schrijf, hoop dat u er uit komt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hi @Annemieke14,

Welkom op het zakelijk forum van KPN! Ik ben erg benieuwd over wat voor een kastje u het hebt? De Pathe app is een externe app dat op uw smart tv wordt aangeboden door Pathe.

Wilt u mij alvast een privé bericht sturen met uw postcode+huisnummer, naam contractant en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer? Dan kijk ik graag met u mee.
Reputatie 5
Badge +10
Hi @Annemieke14,

Bedankt voor het sturen van de gewenste gegevens. Goed om te lezen dat u wel gewoon tv kunt kijken en alles wat via ons kastje wordt aangeboden, zoals Netflix, goed werkt.

Hebt u al geprobeerd opnieuw in te loggen in de Pathe app? Eventueel verwijderen en opnieuw downloaden? Mocht dat niks opleveren adviseer ik u om contact op te nemen met de klantenservice van Pathe. 🙂

Reageer