Vraag

Waarom is mijn probleem nog niet verholpen??

  • 4 October 2018
  • 1 reactie
  • 76 keer bekeken

Beste KPN klantenservice,
Ik ben geen voorstander van social media berichten maar het probleem waar jullie mijn bedrijf autoprofs mee op zadelen gaat me te ver. Naast dat jullie na 24uur nog geen oplossing hebben en ik volledig onbereikbaar ben voor al mijn klanten en relaties verwachten jullie dat ik blijf wachten. Het enige wat ik herhaaldelijk kan blijven doen is het nummer van de klantenservice bellen om vervolgens circa 10min in de wacht te hangen. En iedereen weet inmiddels wat voor persoon je dan aan de lijn krijgt, iemand met de authorisatie die niet verder gaat dan de spatie en enter knop van zijn pc en oja de "welgemeende excuses" die ik vandaag al 8x heb gehoord.
Ik heb nooit gevraagd om een nieuw en gewijzigd abbonement maar ik heb het me laten aansmeren door jullie buitendienstmedewerker. Al vanaf het begin gaat het van A tot Z fout bij jullie en verschuilen jullie je achter een niet functionerende klantenservice.
Mijn bedrijf staat inmiddels al 1,5 dag stil en jullie willen blijkbaar nog niet begrijpen dat mn geduld van steeds 4 uur of langer wachten op raakt. Het is nu einde dag en nog steeds geen bericht of telefoontje van kpn #waardeloos! Ik vraag me af of jullie je verantwoording gaan nemen voor de schade die ik hiervan ondervind? Op zn minst verwacht ik dat iemand mij normaal te woord kan staan, mij zelf opbeld en benaderd over wat er aan de hand is want mijn postcode en huisnummer heb ik vandaag al 15x moeten doorgegeven! Een dikke onvoldoende voor jullie KPN!

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen Raoul, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik heb uw vraag ook reeds via Facebook ontvangen. Ik stel voor dat we het via dat kanaal verder afhandelen.

Reageer