Vraag

Wel 4g, geen internet in Singapre

  • 21 december 2018
  • 1 reactie
  • 65 keer bekeken

Ik ben momenteel op reis in Singapore en krijg mijn mobiele internet niet aan de gang. Databundel ruim genoeg, dataroaming aan, verschillende providers geprobeerd, APN gewijzigd (van internet naar
portalmmm.nl), toestel meerdere keren opnieuw gestart, etc. Ook al gebeld met de klantenservice die mij zouden laten terugbellen door de technische dienst (niet gebeurd). Graag hulp!

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6
Goedemorgen @Micha ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat naar om te lezen dat u problemen heeft met het internet. Daar zit u natuurlijk niet te wachten.
Zo te lezen heeft u in eerste instantie de juiste stappen gezet door de dataroaming en APN te checken.
Natuurlijk ga ik graag verder op onderzoek uit. Wilt u in uw forum profiel uw klantnummer invullen? En bijvoorbeeld bij 'Over mij' uw mobiele telefoonnummer?

Reageer