Vraag

Zakelijk Mobiel Internet Online inzien

  • 3 July 2015
  • 6 reacties
  • 654 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb een vraag. Ik wil graag mijn mobiel internet abonnement online inzien (en evt aanpassen). Het betreft hier een zakelijk mobiel abonnement (zonder telefoon, alleen internet). Na wat speurwerk kom ik uiteindelijk tot de conclusie dat deze abonnementsvorm niet in mijnkpn staat :

Producten waarvoor u géén MijnKPN account krijgt of kunt aanmaken

  • Zakelijk internet of Zakelijk Bellen en Internet U heeft bij aanschaf van de producten een e-mail ontvangen met uw inloggegevens. In geval u een combinatie van diensten afneemt (zoals bellen en internet), ontvangt u een brief met uw wachtwoord. U kunt hiermee terecht in de persoonlijke omgeving voor zakelijk internet
Vervolgens ben ik naar de persoonlijke omgeving gegaan. Blijkbaar zou ik een username en password ontvangen hebben bij het afsluiten van mijn abonnement. Dit is volgens mij echter niet het geval, ik kan het in ieder geval nergens vinden. Vervolgens 0800-0403 gebeld omdat online aanvragen niet kan. Daar een half uur in de wacht gestaan om vervolgens te horen te krijgen dat 0800-0403 het verkeerde nummer is : ik moet 06 1200 1200 bellen. Daar weer 2 x doorverbonden om uiteindelijk nergens terecht te komen. Verbinding verbroken.

Kortom ik ben inmiddels al meer dan een uur bezig met iets wat nog geen 5 minuten zou moeten kosten. Beetje gefrustreerd inmiddels dus.  Hopelijk kan ik hier wel geholpen worden.

Vraag :

Ik wil dus graag een username en password hebben voor het aparte zakelijke gedeelte van KPN zodat ik mijn mobiel internet abonnement kan inzien.  Mijn klantnummer is 194479511

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Tamara Krijne

6 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Dag Tamara, 

Wat frustrerend dat u zo lang bezig bent met iets wat inderdaad heel snel geregeld kan worden. U kunt via deze link: https://www.kpn.com/zakelijk/registreren.htm een account aanmaken voor uw persoonlijke Mijn KPN Zakelijk Mobiel. 

Ik heb het klantnummer bekeken en dit zou gewoon moeten kunnen. Komt u er niet uit? Spreekt me dan gerust even aan. :-)

Met vriendelijke groet,

Burhan
Beste Burhan,

Bedankt voor je reactie. Ik heb dat echter al gedaan (anders kan ik niet op dit forum posten volgens mij)

Ik kan alleen in mijnKPN zakelijk niet mijn abonnement toevoegen aangezien dat volgens mij moet via deze link: https://www.kpnodsl.nl/koi/csc/index.php

immers :

Producten waarvoor u géén MijnKPN account krijgt of kunt aanmaken


  • Zakelijk internet of Zakelijk Bellen en Internet
    U heeft bij aanschaf van de producten een e-mail ontvangen met uw inloggegevens. In geval u een combinatie van diensten afneemt (zoals bellen en internet), ontvangt u een brief met uw wachtwoord. U kunt hiermee terecht in de http://www.kpnodsl.nl/koi/csc/" target="_blank
    [/list]
    Als ik het verkeerd begrijp hoor ik het graag !

    Met vriendelijke groet,

    Tamara Krijne
Reputatie 3
Badge +3
Dag Tamara,

De link en de informatie die u me stuurt, gaan over een vaste- zakelijke internetaansluiting en niet over een mobiele- zakelijke aansluiting. 

Log met uw gegevens hier in: https://www.kpn.com/zakelijk/mijnkpn.htm (Dezelfde gegevens als met het forum)

In de "lege" KPN omgeving kunt u uw telefoonnummer koppelen. Daarna zouden uw gegevens inzichtelijk gemaakt moeten worden. Gebruik hiervoor de knop "producten toevoegen". 

U krijgt een SMS met daarin een code. Deze voert u daarna in wanneer hierom wordt gevraagd. Daarna kan u meteen uw gegevens bekijken. 

Ik hoor heel graag of het is gelukt! :-) 

Met vriendelijke groet,

Burhan
Hoi Burhan,

Ik heb geen telefoon....

dit heb ik :

http://www.kpn.com/zakelijk/zzp/mobiel/mobiel-internet.htm

Groet,

Tamara
Kan hier nog iemand op reageren misschien ?
Reputatie 3
Badge +3
Dag Tamara,

Excuses voor de late reactie! 

Wanneer u bent ingelogd op Mijn KPN, kunt u via het tabblad "mobiel" voor "Online diensten" kiezen waarna u uw facturen kunt koppelen door uw klantnummer en bedrijfsgegevens in te vullen. 

Laat u me weten of dat lukt? 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reageer