Welkom op het

Zakelijk KPN Forum

Recent online
Vraag

zakelijk pinnen met een particuliere aansluiting.


Op de locatie maken we gebruik van de zakelijke diensten van KPN ( zakelijk pinnen, internet en bellen) echter is de inschrijving wel via mijn privé gegaan, aan gezien er reeds een zakelijke aansluiting stond vermeld op de locatie ( maken twee bedrijven gebruik van het isra punt)

Door graafwerkzaamheden 240 meter is de volledige kabel kapot getrokken en verwijderd, en het ziet er niet uit dat dit op korte termijn kan worden opgelost. 60% van de omzet wordt gepind en ook een aanzienlijk deel gaat via online bezorging. Het betreft een Subway restaurant in Arnhem.

Ik ben nu de hele dag aan het bellen met KPN, iedere keer mijn verhaal mogen doen om vervolgens na 40 min in de wacht te hebben gehangen weer bij een andere medewerker uit te komen. Kom er zo niet uit.

Ik zou heel graag geholpen worden met een passende oplossing om in ieder geval het pinautomaat weer werkend te krijgen oid.

2 Reacties

Reputatie 6
Badge +5
Mijn belangrijkste vraag is: Heb je een Service Level Agreement afgenomen? Indien er spraken is van een SLA is KPN aan een oplostijd gebonden. Daarnaast is het mogelijk een goed idee om te oriënteren op een mobiel pinapparaat. Hier staan een paar op een rij:
https://zakelijkforum.kpn.com/mobiele-abonnementen-en-toestellen-11/de-3-populairste-betaal-apps-zakelijk-pinnen-9354

(Vraag voor de zekerheid na of dit via een mobiel netwerk gaat die in de zaak bereik heeft).

Tot slot heb ik dit topic achter de schermen extra aandacht gegeven zodat het onder de KPN-ers net dat beetje extra aandacht heeft.
Reputatie 4
Badge +2
Goedemorgen Justin, welkom op het KPN Zakelijk Forum.

Dat is een erg vervelende situatie wat u hier omschrijft. Het kan niet de bedoeling zijn dat u steeds doorgeschakeld wordt, zonder tot een passende oplossing te komen. Ik kan op dit moment niet zeggen wanneer er een oplossing op tafel ligt, maar een tijdelijke pin oplossing of een mobiel pinapparaat waar Sjors op doelt raad ik ook zeker aan.

Ik ga hier graag voor u achteraan, daarvoor heb ik een aantal gegevens nodig. Graag ontvang ik in een privébericht de postcode en huisnummer van de aansluiting. Daarnaast ook het bedrijfsnaam, en een contacttelefoonnummer van uzelf. Dan duik ik er direct in! 🙂

Reageer