Beantwoord

8 weken wachten op ondernemerspakket

  • 28 december 2015
  • 34 reacties
  • 676 keer bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Reputatie 3
Badge +3
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/949 schreef op https:///t5/Internet/8-weken-wachten-op-ondernemerspakket/m-p/6544#M721

Beste Tim of Burhan, 

we hebben nogmaals een drama met kpn. Nu heeft kpn de hele orde geannuleerd net een paar dagen voordat we zouden komen installeren. Ik heb vanochtend kpn service gebeld en ik krijg te horen dat dit inderdaad klopt. Na een uur uitzoeken blijkt dat kpn weer een blunder heeft begaan. Nu heeft kpn een spoed ondernemerspakket besteld. 

Vorige week heeft een mevrouw contact gehad met kpn en het is haar toen verteld dat er een nieuwe ondernemerspakket aan haar geleverd moet worden zonder erbij te vertellen dat dit om een ander adres gaat. Geschrokken dat ze was heeft ze het hele order geannuleerd zonder te weten dat dit mijn order was. Die mevrouw blijkt de nieuwe eigenaar te zijn van mijn pas verkochte winkel. Ik heb sinds 1 november 2015 1 van mijn 4 winkels verkocht met postcode 6231GL huisnummer 16 (Meerssen). Ze heeft een eigen kvk nummer en is een zelfstandig eigen bedrijf die niks te maken heeft met mijn VOF met postcode 6301DW huisnummer 1 (Valkenburg). 

Niemand anders dan ik kan mijn order van mijn eigen bedrijf annuleren, maar blijkbaar kan iedereen bij kpn je order annuleren. 

Ik eis van kpn dat ze deze week nog mijn ondernemerspakket komen installeren ! Anders ga ik mijn rechtsbijstand inschakelen om schade te verhalen. 

Ik verwacht vandaag nog een telefoontje van afdeling planning om deze week iemand te sturen. 

met vriendelijke groet, Melanie Mode

 

Dag Melanie, 

Ik heb hier inmiddels kennis van genomen en ik baal er enorm van dat dit u overkomt. Ik kan u verzekeren dat er haast achter gezet zal worden. Ik blijf dit voor u in de gaten houden en zal u informeren zodra er meer bekend is! 

Met vriendelijke groet,

Burhan
Beste Burhan, 

ik weet niet wat jullie verstaan onder haast ! Nogmaals ik verwacht mijn internet deze week nog zoals beloofd ! 

met vriendelijke groet, Melanie Mode
waarom is mijn zaak trouwens overgedragen aan Burhan in plaats van Tim ? Tim heeft in ieder geval veel voor me geregeld ! 
Reputatie 3
Badge +3
Dag Melanie, 

Tim is momenteel afwezig, maar zal je vanaf morgen weer te woord staan. In zijn afwezigheid neem ik zijn taken over. Ik kan je verzekeren dat ik net zoals Tim, mijn uiterste best doe om je probleem te verhelpen. 

Ik heb zojuist een e-mail gestuurd naar de afdeling die bezig is met deze situatie. Ik denk dat ze zich al hebben beseft dat dit snel opgepakt dient te worden. Ik heb toch de e-mail naar ze verzonden om hier zeker van te zijn. Ik verwacht snel een antwoord op mijn e-mail. Wanneer er daadwerkelijk aangesloten zal worden, heb ik niet in de hand. Ik wil je om deze reden ook geen beloftes doen of vooruitlopen op een specifieke datum.

Tim is er morgen weer, dus ik verwacht dat hij je direct zal informeren wanneer hij een antwoord heeft. 

Met vriendelijke groet,

Burhan
Reputatie 7
Badge +11
Beste Zare, Melanie Mode,

Wat een drama.. Het leek even goed te gaan! :(

Het lijkt ook niet helemaal goed te gaan met de nieuwe order. Ik heb een escalatie ingediend bij een manager, hopelijk kan deze een orderbehandelaar toewijzen die van A tot Z met enige urgentie de verbinding kan leveren. Ik ga er vandaag volop mee bezig en ik breng u op de hoogte of ik iets heb kunnen regelen.
Reputatie 7
Badge +11
Beste Zare, Melanie Mode,

Ik heb het aansturen en leveren van uw order overgedragen aan 2 orderbehandelaars. Deze doen hun best om het proces versneld te laten lopen. Ik verwacht dat deze collega's hierover snel contact met u opnemen. Graag verneem ik van u een bericht als er contact is geweest en welke informatie bij u bekend is.
Beste Tim, 

kpn heeft eindelijk mijn ondernemerspakket geleverd. Internet is geinstalleerd. Dit niet dankzij kpn maar dankzij 1 mederwerker van een miljoenenbedrijf die goed werk levert en dat ben jij (Tim). 

Nu we van dit koppijn af zijn wil ik graag een procedure van schadevergoeding starten. Zou je mij hiermee kunnen helpen ? 

met vriendelijke groet, Zare 
Reputatie 7
Badge +11
Beste Zare, ( @MelanieMode )

Dat is wel erg toevallig, ik was net bezig om de status van de order te achterhalen!

Voor zover ik kan zien is vrijdag (12-02) de verbinding opgeleverd? Super! Dan is de nieuwe order gelukkig redelijk snel geleverd. Erg jammer dat het zo is gelopen maar gelukkig zijn deze kopzorgen verleden tijd. Ontzettend bedankt voor uw compliment, deze zal ik delen met de 2 orderbehandelaars die vanaf 05-02 goed bezig zijn geweest. :D

Ik help u natuurlijk graag om de klacht in behandeling te nemen. De klacht kan ik voor u toewijzen aan een klachtbehandelaar, deze neemt vervolgens binnen 10 werkdagen contact met u op. In een privébericht ontvangt u hiervoor het referentienummer.
Beste Tim, 

bedankt voor alles ! Ik zie de mail tegenmoet. 

met vriendelijke groet, Zare 

Reageer