Beantwoord

8 weken wachten op ondernemerspakket

  • 28 December 2015
  • 34 reacties
  • 898 keer bekeken

Ik heb 8 weken geleden onderdemerspakket aangevraagd bij kpn. Streefdatum was 18 december maar kpn is niet komen opdagen zonder zelfs een bericht van hun kant. Ik bel inmiddels al 2 weken elke dag maar ik krijg te horen dat ze eraan werken. Dit is heel frusterend want ik kan mijn winkel niet beveiligen omdat kpn geen service kan leveren. Net heeft een medewerker van kpn mij 55 minuten laten wachten om vervolgens te zeggen dat ik terug gebeld wordt. 

Ik ben nu sterk aan het overwegen om met mijn 4 winkels naar de concurrent te verhuizen. 
icon

Beste antwoord door MelanieMode 16 February 2016, 12:33

Bekijk origineel

34 reacties

Beste Tim, 

bedankt voor alles ! Ik zie de mail tegenmoet. 

met vriendelijke groet, Zare 
Reputatie 7
Badge +11
Beste Zare, ( @MelanieMode )

Dat is wel erg toevallig, ik was net bezig om de status van de order te achterhalen!

Voor zover ik kan zien is vrijdag (12-02) de verbinding opgeleverd? Super! Dan is de nieuwe order gelukkig redelijk snel geleverd. Erg jammer dat het zo is gelopen maar gelukkig zijn deze kopzorgen verleden tijd. Ontzettend bedankt voor uw compliment, deze zal ik delen met de 2 orderbehandelaars die vanaf 05-02 goed bezig zijn geweest. :D

Ik help u natuurlijk graag om de klacht in behandeling te nemen. De klacht kan ik voor u toewijzen aan een klachtbehandelaar, deze neemt vervolgens binnen 10 werkdagen contact met u op. In een privébericht ontvangt u hiervoor het referentienummer.
Beste Tim, 

kpn heeft eindelijk mijn ondernemerspakket geleverd. Internet is geinstalleerd. Dit niet dankzij kpn maar dankzij 1 mederwerker van een miljoenenbedrijf die goed werk levert en dat ben jij (Tim). 

Nu we van dit koppijn af zijn wil ik graag een procedure van schadevergoeding starten. Zou je mij hiermee kunnen helpen ? 

met vriendelijke groet, Zare 
Reputatie 7
Badge +11
Beste Zare, Melanie Mode,

Ik heb het aansturen en leveren van uw order overgedragen aan 2 orderbehandelaars. Deze doen hun best om het proces versneld te laten lopen. Ik verwacht dat deze collega's hierover snel contact met u opnemen. Graag verneem ik van u een bericht als er contact is geweest en welke informatie bij u bekend is.
Reputatie 7
Badge +11
Beste Zare, Melanie Mode,

Wat een drama.. Het leek even goed te gaan! :(

Het lijkt ook niet helemaal goed te gaan met de nieuwe order. Ik heb een escalatie ingediend bij een manager, hopelijk kan deze een orderbehandelaar toewijzen die van A tot Z met enige urgentie de verbinding kan leveren. Ik ga er vandaag volop mee bezig en ik breng u op de hoogte of ik iets heb kunnen regelen.
Reputatie 3
Badge +3
Dag Melanie, 

Tim is momenteel afwezig, maar zal je vanaf morgen weer te woord staan. In zijn afwezigheid neem ik zijn taken over. Ik kan je verzekeren dat ik net zoals Tim, mijn uiterste best doe om je probleem te verhelpen. 

Ik heb zojuist een e-mail gestuurd naar de afdeling die bezig is met deze situatie. Ik denk dat ze zich al hebben beseft dat dit snel opgepakt dient te worden. Ik heb toch de e-mail naar ze verzonden om hier zeker van te zijn. Ik verwacht snel een antwoord op mijn e-mail. Wanneer er daadwerkelijk aangesloten zal worden, heb ik niet in de hand. Ik wil je om deze reden ook geen beloftes doen of vooruitlopen op een specifieke datum.

Tim is er morgen weer, dus ik verwacht dat hij je direct zal informeren wanneer hij een antwoord heeft. 

Met vriendelijke groet,

Burhan
waarom is mijn zaak trouwens overgedragen aan Burhan in plaats van Tim ? Tim heeft in ieder geval veel voor me geregeld ! 
Beste Burhan, 

ik weet niet wat jullie verstaan onder haast ! Nogmaals ik verwacht mijn internet deze week nog zoals beloofd ! 

met vriendelijke groet, Melanie Mode
Reputatie 3
Badge +3
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/949 schreef op https:///t5/Internet/8-weken-wachten-op-ondernemerspakket/m-p/6544#M721

Beste Tim of Burhan, 

we hebben nogmaals een drama met kpn. Nu heeft kpn de hele orde geannuleerd net een paar dagen voordat we zouden komen installeren. Ik heb vanochtend kpn service gebeld en ik krijg te horen dat dit inderdaad klopt. Na een uur uitzoeken blijkt dat kpn weer een blunder heeft begaan. Nu heeft kpn een spoed ondernemerspakket besteld. 

Vorige week heeft een mevrouw contact gehad met kpn en het is haar toen verteld dat er een nieuwe ondernemerspakket aan haar geleverd moet worden zonder erbij te vertellen dat dit om een ander adres gaat. Geschrokken dat ze was heeft ze het hele order geannuleerd zonder te weten dat dit mijn order was. Die mevrouw blijkt de nieuwe eigenaar te zijn van mijn pas verkochte winkel. Ik heb sinds 1 november 2015 1 van mijn 4 winkels verkocht met postcode 6231GL huisnummer 16 (Meerssen). Ze heeft een eigen kvk nummer en is een zelfstandig eigen bedrijf die niks te maken heeft met mijn VOF met postcode 6301DW huisnummer 1 (Valkenburg). 

Niemand anders dan ik kan mijn order van mijn eigen bedrijf annuleren, maar blijkbaar kan iedereen bij kpn je order annuleren. 

Ik eis van kpn dat ze deze week nog mijn ondernemerspakket komen installeren ! Anders ga ik mijn rechtsbijstand inschakelen om schade te verhalen. 

Ik verwacht vandaag nog een telefoontje van afdeling planning om deze week iemand te sturen. 

met vriendelijke groet, Melanie Mode

 

Dag Melanie, 

Ik heb hier inmiddels kennis van genomen en ik baal er enorm van dat dit u overkomt. Ik kan u verzekeren dat er haast achter gezet zal worden. Ik blijf dit voor u in de gaten houden en zal u informeren zodra er meer bekend is! 

Met vriendelijke groet,

Burhan
Beste Tim of Burhan, 

we hebben nogmaals een drama met kpn. Nu heeft kpn de hele orde geannuleerd net een paar dagen voordat we zouden komen installeren. Ik heb vanochtend kpn service gebeld en ik krijg te horen dat dit inderdaad klopt. Na een uur uitzoeken blijkt dat kpn weer een blunder heeft begaan. Nu heeft kpn een spoed ondernemerspakket besteld. 

Vorige week heeft een mevrouw contact gehad met kpn en het is haar toen verteld dat er een nieuwe ondernemerspakket aan haar geleverd moet worden zonder erbij te vertellen dat dit om een ander adres gaat. Geschrokken dat ze was heeft ze het hele order geannuleerd zonder te weten dat dit mijn order was. Die mevrouw blijkt de nieuwe eigenaar te zijn van mijn pas verkochte winkel. Ik heb sinds 1 november 2015 1 van mijn 4 winkels verkocht met postcode 6231GL huisnummer 16 (Meerssen). Ze heeft een eigen kvk nummer en is een zelfstandig eigen bedrijf die niks te maken heeft met mijn VOF met postcode 6301DW huisnummer 1 (Valkenburg). 

Niemand anders dan ik kan mijn order van mijn eigen bedrijf annuleren, maar blijkbaar kan iedereen bij kpn je order annuleren. 

Ik eis van kpn dat ze deze week nog mijn ondernemerspakket komen installeren ! Anders ga ik mijn rechtsbijstand inschakelen om schade te verhalen. 

Ik verwacht vandaag nog een telefoontje van afdeling planning om deze week iemand te sturen. 

met vriendelijke groet, Melanie Mode
Reputatie 3
Badge +3
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/949 schreef op https:///t5/Internet/8-weken-wachten-op-ondernemerspakket/m-p/6484#M713

Beste Burhan, 

ik ben vanmiddag gebeld geweest door kpn. Ik heb 29ste een afspraak met reggefiber voor glasvezel en ik heb 3 februari afspraak met kpn voor definitieve installatie. Nu nog hopen dat alles volgens de planning gaat. 

met vriendelijke groet, Melanie Mode

 

Daar ga ik zeker vanuit, Melanie. Het wordt gewoon tijd dat er wordt geleverd wat er is beloofd. Ik hoor graag van u wanneer u vragen heeft. 
Beste Burhan, 

ik ben vanmiddag gebeld geweest door kpn. Ik heb 29ste een afspraak met reggefiber voor glasvezel en ik heb 3 februari afspraak met kpn voor definitieve installatie. Nu nog hopen dat alles volgens de planning gaat. 

met vriendelijke groet, Melanie Mode
Reputatie 3
Badge +3
Dag Melanie, 

Ik zie een aantekening in mijn systeem van vanmiddag 15:00 dat er een afspraak met u is gemaakt voor 29 januari. Is dit bekend bij u? Ik zal anders direct met de planning bellen om dit te bevestigen. 

Ik hoor graag uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Burhan
Beste Tim, 

alles is inmiddels ontdooit en het vriest niet meer ! Kun je ervoor zorgen dat dat bedrijf deze week nog de glazvezel komt aanleggen ?

Hoe lang duurt het nog nadat zij glazvezel hebben aangelegd tot ik van kpn internet heb ? Is het mogelijk om dit alvast te plannen zodat ik niet weer 3 weken op een afspraak moet wachten ? 

met vriendelijke groet,  Melanie Mode
Reputatie 3
Badge +3
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/949 schreef op https:///t5/Internet/8-weken-wachten-op-ondernemerspakket/m-p/6312#M693

Beste Tim , 

het bedrijf dat kpn extern heeft ingeschakeld om 21 januari bij mij de glasvezelkabel door te trekken heeft net afgezegd omdat het zogenaamd te bevroren is om de grond open te maken. Ze wilden de afspraak naar 2 februari verschuiven. Waarop ze mij niet konden beantwoorden als 2 februari nog harder vriest wanneer het dan wel moet gebeuren. 

Ik wil graag officieel schade verhalen bij kpn voor omzet bederf. Mijn klanten kunnen bij mij niet pinnen omdat kpn mij sinds begin november aan het lijntje houdt. Ik zou in die tijd bij de concurrent al internet kunnen hebben. 

Zou je mij kunnen helpen met indienen van schade ?

met vriendelijke groet, melanie mode 

 

Beste Melanie,

Ik begrijp heel goed dat u zich zorgen maakt op dit moment. U wilt uw klanten natuurlijk de beste service bieden, en uw bedrijfsvoering doorzetten zoals u gewend bent. Om het gemis van de PIN-diensten op te vangen, kan ik u adviseren om tijdelijk gebruik te maken van mobiel pinnen bij een extern bedrijf. 

https://www.pindirect.nl/weekhuur.htm en http://lubee.nl/ zijn voorbeelden van bedrijven die tijdelijke PIN-diensten voor een kortere periode aanbieden. De voorwaarden van de diensten verschillen van elkaar, dus bekijk dit op uw gemak. 

Ik kan me ook goed voorstellen dat u de kosten en gemiste inkomsten, graag vergoed zou willen zien, omdat u hier niet om heeft gevraagd. Ik kan u toezeggen dat ik achteraf (wanneer alles werkt zoals u wenst), samen met u een klacht in kan dienen om de situatie zoals deze geweest is, te laten beoordelen. Over eventuele uitkomsten hiervan, kan ik momenteel nog niets zeggen, maar weet dat mijn collega's of ik u hier niet mee laten zitten! 

Wanneer het vriest, is het lastig, of soms onmogelijk, om graafwerkzaamheden uit te voeren. Dit is door de netwerkbeheerder niet te voorkomen. Voorlopig staat de afspraak nu voor 2 februari, en zult u helaas dit moeten afwachten. Mijn oprechte excuses voor de situatie! Ik hoop van harte dat alle nodige zaken snel in orde kunnen worden gemaakt. 

Ik wil u alsnog hele fijne avond wensen. Wanneer u aanvullende vragen of opmerkingen hebt, dan zijn deze natuurlijk welkom. 

Met vriendelijke groet,

Burhan
Badge
Beste Melanie Mode,

Excuses, dat was niet handig van me. Het klopt wat je zegt. Reggefiber mag niet gaan graven in de grond omdat hier een risico aan vast zit in verband met de vorst. Dit is verre van ideaal en ik begrijp dan ook heel goed dat u hier niet mee akkoord gaat. Wil je nog verder met KPN? Dit is van belang omdat ik de afspraak van 2 februari nog niet zie staan. Als u wel met KPN verder wil gaan, dan hoor ik dat graag. Vanuit uw antwoord zal ik dan een klacht voor u indienen.

Met vriendelijke groeten,
Carola
Beste Carola, 

als je de moeite had genomen om mijn vorig bericht te lezen dan had je kunnen weten dat de afspraak van 21 januari is geannulleerd en u zou ook kunnen lezen dat ik om schadevergoeding vroeg. 

Misschien is het beter om dit aan Tim over te laten want hij is tot nu toe de enige medewerker van kpn die normaal werk levert. 

met vriendelijke groet, Melanie Mode 
Badge
Beste Melanie Mode,

Excuses dat het zo lang geduurd heeft voordat er een update kwam vanaf mijn kant.

Voor nu lijkt het de goede kant op te gaan. De actie ligt nu uit bij Reggefiber. Het is de bedoeling dat Reggefiber 21-01-2016 verder gaat met glasvezel bij u. Bent u hier ook van op de hoogte?

Met vriendelijke groet,

Carola
Beste Tim , 

het bedrijf dat kpn extern heeft ingeschakeld om 21 januari bij mij de glasvezelkabel door te trekken heeft net afgezegd omdat het zogenaamd te bevroren is om de grond open te maken. Ze wilden de afspraak naar 2 februari verschuiven. Waarop ze mij niet konden beantwoorden als 2 februari nog harder vriest wanneer het dan wel moet gebeuren. 

Ik wil graag officieel schade verhalen bij kpn voor omzet bederf. Mijn klanten kunnen bij mij niet pinnen omdat kpn mij sinds begin november aan het lijntje houdt. Ik zou in die tijd bij de concurrent al internet kunnen hebben. 

Zou je mij kunnen helpen met indienen van schade ?

met vriendelijke groet, melanie mode 
Reputatie 7
Badge +11
Beste Melanie Mode,

Goed om te horen dat u bent gebeld voor een afspraak, dan gaat het hopelijk nu eindelijk goed komen!

Het heeft misschien geholpen dat ik vandaag een juiste medewerker te pakken heb gekregen. :D

We wachten af!
Beste Tim, 

ik ben net gebeld geweest door Reggeviber en ze hebben afspraak ingepland voor 21 januari om glasvezel te komen aanleggen ! 

Laten we afwachten of dit goed gaat. 

Ik denk dat als jij geen druk had uitgeoefend dat ik nog 2 maanden moest wachten. 

met vriendelijke groet, 

Melanie Mode 
Reputatie 7
Badge +11
Beste Melanie Mode,

Vanuit KPN wordt de order bijna dagelijks gevolgd maar het wachten is nog steeds op Reggefiber en de projectaannemer. Ik heb zojuist een status update gevraagd bij de collega's die verantwoordelijk zijn voor het uitvoeren en monitoren van de order. Wat ik namelijk absoluut wil weten is de exacte reden van de vertraging. Misschien kunnen we dan begrijpen waarom we wachten.

Daarnaast heb ik gevraagd om wederom druk uit te oefenen en mij of u z.s.m. van een terugkoppeling te voorzien.

Toevoeging:

Oké, tijdens het afronden van mijn bericht heb ik al een terugkoppeling ontvangen. Bijna alle problemen zijn verholpen en de order kan afronden. Volgende week, op 21 januari, kan het signaal opgeleverd worden. Eindelijk duidelijkheid dus! Ik vertrouw erop dat er snel contact met u wordt opgenomen voor het inplannen van de installatiemonteur.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Internet/8-weken-wachten-op-ondernemerspakket/m-p/6118#M665Beste Melanie Mode,

Geen probleem, ik doe absoluut mijn best voor u! Het is erg lastig dat het probleem en de vertraging bij de netwerkbeheerder ligt, ik kan daar weinig invloed op uit oefenen. Smiley Verdrietig
Vandaag zie ik geen voortgang in de order maar ik kan de handelingen van Reggefiber en de projectaannemer ook niet inzien. Ik had graag nog goed nieuws gegeven voor het weekend aan, sorry! Hopelijk betere resultaten volgende week.

 Beste Tim , 

heb je al inmiddels goed nieuws voor me ? 

met vriendelijke groet, Zare
Reputatie 7
Badge +11
Beste Melanie Mode,

Reggefiber regelt bijna alles op technisch gebied en verzorgt de gehele glasvezel verbinding van centrale tot aan uw deur. Er zijn problemen met het aansluiten op de centrale, meer details kan ik niet inzien. KPN regelt de order en daarmee het aansturen van Reggefiber voor de technische uitvoering. Als ik u na het weekend geen duidelijkheid kan geven, ga ik er achteraan.
Beste Tim, 

ik moet zeggen dat ze 5 weken terug 2 keer de straat open hebben gebroken en dat ze glazvezel wel hebben aangelegd ! Moet er dan nog iets anders door reggefiber worden gedaan ? 

met vriendelijke groet, melanie mode 

Reageer