Hallo,
Vorige week heb ik een nieuwe telefoon aangeschaft, samsung S9
Alle app's zijn overgezet, zo ook de KPN-Zapper app.
Ik moet me vervolgens weer opnieuw aanmelden met gebruikersnaam en wachtwoord, druk vervolgens op meld aan. Maar daarna gebeurd er niets.
Wat moet ik anders doen?
Met groet,
Peter Smid
Hi @Peter Smid ,
Welkom op het zakelijk forum van KPN! Wat vreemd dat het niet lukt om opnieuw in te loggen. Heb je geprobeerd om de app te verwijderen, je toestel uit- aanzetten en vervolgens weer de app opnieuw te downloaden? Lukt het wel om op je oude toestel met dezelfde gegevens in te loggen?
Laat je mij weten of het met mijn instructie wel lukt? Het zou kunnen dat je een nieuw wachtwoord moet aanmaken. Mocht dat nodig zijn help ik je daar graag bij.
Welkom op het zakelijk forum van KPN! Wat vreemd dat het niet lukt om opnieuw in te loggen. Heb je geprobeerd om de app te verwijderen, je toestel uit- aanzetten en vervolgens weer de app opnieuw te downloaden? Lukt het wel om op je oude toestel met dezelfde gegevens in te loggen?
Laat je mij weten of het met mijn instructie wel lukt? Het zou kunnen dat je een nieuw wachtwoord moet aanmaken. Mocht dat nodig zijn help ik je daar graag bij.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.