Vraag

abonnement klein zakelijk

  • 14 August 2021
  • 11 reacties
  • 80 keer bekeken

Giisteren kreeg ik een samsung monitor toegestuurd omdat ik blijkbaar een klein zakelijk abonnement heb afgesloten.

Ik weete echter van niets .  IK woon in België en het is niet mogelijk om als belg bij KPN een abonnement af te sluiten.

Kan iemand dit verklaren ?

 


11 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @waltervb,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Goed dat je dit topic hebt aangemaakt. We helpen je natuurlijk graag om uit te zoeken wat er precies gebeurt is. Ik heb een aantal aanvullende vragen om de situatie wat duidelijker te krijgen. Als ik het goed begrijp heb je nu een Samsung monitor toegestuurd gekregen, maar heb je eerder geen bericht (mail, brief, o.i.d.) over dit pakket gekregen, toch? Op welke postcode + huisnummer heb je dit ontvangen? Wil je het klantnummer dat bij dit pakket hoort (als die bij jou bekend is) in jouw forumprofiel invullen? En op welke bedrijfsnaam staat het? 

Tot slot wil ik even melden dat ik zag dat je nog een topic met dezelfde vraag hebt aangemaakt. Om het overzicht te bewaren stel ik voor dat we via dit topic contact houden. Het andere topic haal ik dan weg. 

Beste Rick,

De begeleidende brief komt van Samsung.  In deze brief wordt ik bedankt voor mijn  deelname aan de gezamelijke promotie met KPN waarbij ik bij het afsluiten van een klein zakelijk internetabonnement een monitor krijg.

In de hoofding van mijn brief is volgend nummer te inden 205-43-002:1 en mijn adres.

Zilvereind 6 - 2340 Vlimmeren 

Er is geen bedrijfsnaam opgegeven.  (IK heb ook geen bedrijf)

Bijkomend : Ik woon in België en maakt gebruik van een Belgische provider.  IK zou niet weten waarom ik met KPN een zakelijke relatie moet aangaan.

 

mvg,

walter van boxel

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi Walter, 

Bedankt voor de reactie! 
Naast de begeleidende brief van Samsung heb je dus geen andere correspondentie over het pakket (waar het bij zou horen)  ontvangen, toch? 

Ik kan mij de verwarring overigens heel goed voorstellen hoor. En al helemaal als je in België woont én geen bedrijf hebt. Heb je wellicht de mogelijkheid om de brief in te scannen en dan door te mailen? Of anders een (leesbare) afbeelding van de brief? 

Dit kan je dan mailen naar zakelijkforum@kpn.com. Hiermee kan ik intern verder op onderzoek uit. Met de beperkte gegevens die ik nu heb kom ik namelijk niet echt verder. 

Beste, zonet mail met brief verzonden.

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen Walter, 

Bedankt voor het versturen van de brief! 
Ik ga op onderzoek uit om te achterhalen hoe precies heeft kunnen gebeuren. Ik zag in de brief ook een track & trace code van de levering staan en als ik die check dan zie ik dat het 13-08 ook geleverd is. Klopt dat? 

En voor de zekerheid, als ik het goed begrijp heb je verder ook geen adres in Nederland, toch? En je hebt eerder ook geen contact gehad met KPN (wellicht dat jij gebeld bent)?

Beste,

 

Klopt , pakket werd op 13/08 afgeleverd.  Nogmaals de bevestiging dat ik geen adres heb in Nederland.  Heb ook geen bedrijf of zelfstandige activiteit.  Heb ook nooit contact gehad met KPN , laat staan enig dokument /contract getekend.

Vraag mij ook af hoe men aan mijn adres komt.

 

mvg,

walter van boxel

Reputatie 7
Badge +6

Hi Walter, 

Bedankt voor de toelichting!
Ik ga verder op onderzoek uit en kom erop terug als ik meer duidelijkheid heb. 
Aangezien het eigenlijk alleen om deze levering gaat hoef je er wat dat betreft niet bang voor te zijn dat je ineens facturen voor een abonnement ontvangt o.i.d. 

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag Walter, 

We zijn alweer een aantal dagen verder, dus ik dacht ik stuur weer even een bericht! 

Het onderzoek is nog in volle gang. Voor jouw beeldvorming, we hebben op dit moment het verzoek bij Samsung uitstaan om deze levering te onderzoeken en te bepalen wat er moet gebeuren. 

Als er nieuwe updates zijn kom ik gelijk weer bij je terug! 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @waltervb , 

Excuses voor de radiostilte! 
Het heeft even geduurd voordat wij een terugkoppeling kregen vanuit Samsung. Inmiddels hebben we bericht gekregen dat de monitor per abuis naar jou is gestuurd. Als het goed is heb je ook bericht van Samsung ontvangen hierover, klopt dat? 

Beste,

 

Heb niets van samsung gehoord of gezien.

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag, 

Bedankt voor de reactie! 
Ik heb dit signaal ook gelijk weer doorgegeven aan Samsung. En daarbij heb ik voor de zekerheid ook het mailadres waarmee je ook op het forum geregistreerd bent doorgegeven. 

Reageer