Vraag

ADSL > VDSL

  • 19 June 2015
  • 1 reactie
  • 279 keer bekeken

Goedemiddag KPN,

We zijn (ook) vanaf het begin van de start van de onderneming bij u klant.
Na een aanbieding gehad te hebben om over te stappen naar VDSL.
Door een monteur van SPIE is er een modem aan gesloten op een nieuwe ader van het telefoon net.

Blijkt dat het modem wat ik ontvangen heb een ISDN modem te zijn maar blijkbaar wel werkte op Vdsl. Ik heb een nieuw IP-adres gekregen vanaf 17 maart 2015 dus alles, e-mail, website, cloud, moest omgezet worden. Ik EN mijn netwerkbeheerder zijn er bijna een dag mee zoet geweest om alles weer werkend te krijgen. Sinds die tijd werkte mijn netwerk naar behoren. Mijn website was weer in de lucht. 27 mei j.l. is er een monteur van SPIE gekomen om de lijn door te meten of alles goed werkte. Dat was het geval.

Woensdag 17 juni j.l. om 16.30 uur werkte internet niet meer. Ik kon niet meer mijn klanten laten pinnen mijn software werkte niet meer en mijn website ook niet. mijn bedrijf kon dus niet meer normaal opereren. De volgende dag 18 juni j.l. is in de middag een monteur van KPN gekomen die mijn oude Adsl lijn heeft hersteld. Ik kon iedergeval Mijn klanten laten pinnen na anderhalve dag!!

Ik moest dus weer mijn netwerkbeheerder laten komen met alle kosten en tijd dat dat met zich mee brengt.

Ik vraag me af of ik wel in goede handen ben bij die KPN!! Er kan dus iemand zonder slag of stoot en zonder navraag te doen bij de klant, of mededelen wat hij gaat doen, de boel afsluiten!?!?!?

Ik moet dus wachten tot dinsdag 23 juni eer er een monteur komt om te trachten alles te herstellen.

Schade heb ik al geleden!

Sorry, we hebben alles mij KPN onder gebracht Internet telefonie.
Ik vind het schandelijk dat dit kan gebeuren.
En als alles weer loopt denk ik dat ik een andere provider moet gaan contracteren.

Om over de ontstane kosten maar te zwijgen.

Groet, Ad.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste Ad,

Dit betreft inderdaad een zeer kwalijke situatie. Wij als KPN moeten goed beseffen dat klanten vaak alles bij ons onder gebracht hebben en met grote zorgvuldigheid dergelijke wijzigingen uitgevoerd moeten worden. Dit is duidelijk niet gebeurd met alle gevolgen van dien waar u en uw onderneming de dupe van zijn.

Het is van groot belang dat dit probleem snel opgelost gaat worden. Er zijn hele stomme fouten gemaakt. In het systeem kan ik veel informatie vinden, onder andere de afspraak voor de monteur op aanstaande dinsdag. Ik hoop van harte dat de monteur de problemen weet op te lossen.

Graag wil ik helpen om de gemaakte kosten en schade met een klachtbehandelaar te bespreken. Dit mogen we niet zomaar negeren. Ik ontvang hiervoor graag een privébericht van u zodat ik dit in gang kan zetten.

Reageer