Vraag

Afgesproken korting Ondernemerspakket niet volgens afpraak verrekend

  • 11 September 2017
  • 1 reactie
  • 81 keer bekeken

In mei dit jaar een nieuwe aanbieding gehad voor ons Ondernemerspakket.
Schriftelijk de volgende afspraak ontvangen:

Bevestiging 1-jaar contract met korting op uw abonnementsbedrag
KPN Campagnes - 1 jaar € 7,50/maand Zakelijk Internet korting

Hartelijk dank voor de opdracht die u op 31-05-2017 bij ons hebt geplaatst. Wij bevestigen in deze e-mail de gemaakte afspraken. Uw opdracht bestaat uit:

Verlenging van uw Zakelijk Internet abonnement met een periode van 1 jaar
U ontvangt € 7,50 per maand korting op uw abonnementsbedrag.
Deze korting wordt eenmalig uitbetaald op uw factuur van september 2017.
Na de contractperiode vervalt de korting automatisch.


Vandaag telefonisch contact gehad over het feit dat korting niet verrekend is.
Vriendelijk dame aan de lijn gehad, alleen is het antwoord voor mij niet acceptabel.
Er wordt een klacht aangemaakt en er zal binnen 14(???) dagen op gereageerd worden.

Waarom een klacht als alle afspraken schriftelijk vastliggen en alleen KPN dat niet heeft uitgevoerd?????
Had niet bellen dan betekend dat het uitkeren van het afgesproken bedrag dan gewoon "vergeten" zou zijn.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hi Astrid,

Bedankt dat u dit kenbaar maakt bij ons. Excuses voor het nalaten van afspraken. Ik ben ervan overtuigd dat dit niet bewust is gedaan!

Ik ben gelijk op onderzoek gegaan en zie dat de korting inderdaad niet is verwerkt op uw factuur. Vanmorgen hebt u contact gehad met ons telefonische klantenservice en zij hebben een verzoek ingediend om de korting te corrigeren. Dit zal spoedig verwerkt worden. Doordat het moeilijk is een indicatie te geven over wanneer er contact met u wordt opgenomen, geven wij 14 werkdagen aan. Mocht er na 14 dagen geen contact te zijn geweest, adviseer ik u uw eerstvolgende factuur in de gaten te houden.

Reageer