Het fijne van KPN, een bedrijf met communicatie als core-business, is dat het zo moeilijk communiceert. Ik ben benieuwd of het via deze weg beter gaat?
Beste antwoord door Tim
Bekijk origineelBeste antwoord door Tim
Bekijk origineel1. Onnodige modemwissel
klanten al een geschikt modem hebben staan. In uw geval blijft uw lijn op ADSL techniek werken en was een moddemwissel absoluut totaal overbodig.
Maar op termijn (uiterlijk eind 2016) wordt toch overgeschakeld op VDSL?
3. Cloud-diensten
herstellen. U heeft een e-mail ontvangen met uw eigen inloggegevens! Het account van de
Wanneer ontvang ik die e-mail?
Het is helaas niet bekend op welke termijn VDSL aangeboden gaat worden op uw adres. De database die ik tot mijn beschikking heb, heeft geen upgrades in de planning staan.
Dat is raar. Begin dit jaar hadden we een overeenkomst klaar liggen met een andere internet provider die een snellere verbinding kon leveren dan KPN, aangezien KPN dat niet van plan was. Toen kregen we bericht van KPN dat ze de snelheid wilden verhogen middels VDSL.
Naar aanleiding daarvan hebben we op 16 maart van dit jaar het contract Zakelijk Internet vernieuwd (opdracht 1-7770927503) met de afspraak dat de verbinding ergens tussen nu en eind 2016 van ADSL zou worden omgezet naar het snellere VDSL. Vandaar ook de aktie om de modems te wisselen.
Als ik u goed begrijp is het dus nog maar de vraag OF we ooit VDSL krijgen? Die vraag willen we toch graag beantwoord zien - als we voor eind 2016 geen VDSL krijgen, dan stappen we alsnog zsm over naar de andere internet provider?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.