Vraag

al 1,5 jaar problemen met V9 moem

  • 13 August 2018
  • 1 reactie
  • 201 keer bekeken

THO A de Kievid
Klevinstraat 47
6716BV Ede
0318-636619
0633836084

Zakelijk abbonement

Goedendag,

Ik ben al zeker een jaar bezig stabile wifi en vast internet en televisie te verkrijgen, al veel geprobeerd, onder andere versterkers, routers enz.

problemen blijven, apple tv via vast internet alleen maar uitvallen, tussentijd laden, slecht beeld enz...

muziek streamen via vast internet ook helf van de tijd slecht.

KPN tv kijken gaat ook steeds slechter, pauzeren wil al maanden niet meer,

Heb al mijn abbonenmenten bij KPN maar ben het op dit moment helemaal zat en overweeg naar de ziggo te vertrekken.

gezien de vele topics over de slecht funtionerende Experiabox V9 zou ik graag naar het nieuweste model willen overstappen.

Ben iedere dagvan 7;00 tot 24;00 bereikbaar op 0633836084 voor vragen.

Hopende op een snelle en vooral goede afloop verblijf ik.

Met vriendelijke groet,
Albert de Kievid
THO A de Kievid
EDE

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Goedenavond Albert, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik kan goed begrijpen dat het erg frustrerend is als u steeds zoveel storingen met uw verbinding ervaart. Ik help u graag.

Als eerst wil ik kijken naar de stabiliteit van uw vaste internet. Indien dit niet goed is hebben de andere diensten zoals de WIFI en de interactieve televisie hier namelijk ook last van.

Zojuist heb ik de verbinding doorgemeten. Voor vandaag heb ik geen uitval geconstateerd? Heeft u vandaag wel uitval ervaren? En zo ja, met welke dienst?

Ik hoop het graag van u en hoop samen tot een passende oplossing te komen.

P.s. U geeft aan dat het een zakelijk abonnement betreft. Het is echter een particulier Alles-In-In abonnement. Het abonnement is op dit moment wel verlengbaar. Indien gewenst kunnen we samen kijken naar een nieuwe zakelijke variant.

Reageer