Vraag

Al 4 dagen geen internet.. Monteur belt niet en komt niet langs.

  • 16 January 2023
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Beste KPN,

 

Sinds afgelopen vrijdag werkt ons internet niet. Inmiddels 4 Dagen zonder internet en de 'echte monteur' (maar dan via de telefoon) belt maar niet. Vanochtend een nieuw modem opgehaald, maar probleem niet verholpen. Dat verhaal dat een telefonisch monteur een 'echte monteur, maar dan via de telefoon' is klinkt mij bijzonder misleidend. Welke zichzelf respecterende monteur gaat nou telefonisch te werk? Dit lijkt mij gewoon een Helpdeskmedewerker. Laat ook direct zie dat de mensen aan de telefoon bijzonder weinig kunnen. En dan adverteren met 24/7 hulp bij storingen. Ook misleiding. Botte schande.

 

Met vriendelijke groet,


3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @Joost Nagelmaeker,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Wat frustrerend dat je al dagen last hebt van een storing. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik help graag om zsm tot een oplossing te komen. Het kan overigens voorkomen dat er eerst op afstand onderzoek gedaan wordt, voordat we een monteur plannen. Dit gebeurt overigens niet door de klantenservice medewerkers zelf. Wil je het klantnummer van dit abonnement in je forumprofiel invullen en een seintje geven? 

Bedankt Rick,

Klantnummer is ingevuld in forumprofiel.

 

Alvast bedankt voor je hulp.

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag Joost, 

Bedankt voor de aanvulling! 
Ik ben op onderzoek gegaan en ik zie het ticket naar voren komen. Als ik het goed begrijp heb je het nieuwe modem aangesloten, maar heeft dat geen verschil gemaakt, toch? 

In dat geval adviseer ik om telefonisch contact op te nemen met mijn collega's van de 2e lijn. Je hebt zaterdag een automatische mail met als onderwerp ‘Je storing is opgelost’ gekregen. Daar staat het telefoonnummer en de code in die je kunt gebruiken om bij mijn collega's uit te komen. Ik vermoed dat zij dan direct een storingsmonteur inplannen om het op locatie te onderzoeken en op te lossen. 

Reageer