Klantnummer: Verwijderd ivb met Privacy
Sinds vorige week woensdag hebben wij problemen met internet, waarschijnlijk een WiFi of modem gerelateerd probleem. Zaterdag gesproken met KPN service, na herhaaldelijk bellen en Erden uur mee kwijt te zijn, eindelijk iemand die een monteur inplannende voor afgelopen maandag. Maandag niemand gezien ! Vandaag weer een uur kapot gemaakt aan uw service lijn ! Nog steeds geen oplossing. Iedere keer wordt gemeten, etc. Lost niks op. Van kastje naar muur en terug. We hebben nu al bijna een week slechten meestal geen internet. We zijn een bedrijf en hebben internet nodig. Dit kost mij als ondernemer geld ! Irritatie en tevens worden mijn werknemers hier narig van. Ik schrijf u dit bericht, maar Als het morgen niet is opgelost, zal het volgende bericht vaak gedeeld worden op internet. dit is misschien iets voor Radar of vergelijkbare consumenten organisaties. Ik ben er helemaal klaar mee ! Kom dat Chinees modempje aub wisselen en stuur een monteur. M.v.g, Roger
Edit SjorsK - Klantnummer en achternaam verwijderd ivb met privacy en veiligheidsredenen.
Beste antwoord door Rashid
Bekijk origineel