Vraag

al een week geen vaste telefonie

  • 17 May 2021
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Beste,

Al sinds maandag 10 mei is er geen vaste telefonie. Wij zijn een tandartspraktijk en moeten bereikbaar zijn voor de patienten en bijbehorende spoedklachten. 

Ondertussen heb ik zeker 30 keer gebeld met de klantenservice, maar blijkbaar kan niemand mij helpen. Er is een ticket nummer naar de Backoffice gestuurd op die maandagochtend, maar sindsdien (na meerdere telefoontjes van mijn kant) niets opgelost. 

Vrijdag om een escalatie gevraagd. Er is mij beloofd dat die dag er nog contact zouden worden opgenomen. Het is nu maandag en er is niets gebeurd van de kant van KPN. Kleinzakelijk wijst naar KPN 1, en vica versa. Elke medewerker die ik aan de telefoon krijg, vertelt een ander verhaal. 

Dit heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt dat er zo'n slechts service wordt aangeboden! 

 


1 reactie

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Tandrijk Mondzorg,

Welkom op het zakelijk KPN forum!

Bedankt voor het delen van jullie verhaal. Ik kan mij goed voorstellen dat je snel duidelijkheid wenst over de bereikbaarheid van je praktijk. Kan het zijn dat er momenteel een order loopt om naar KPN EEN over te stappen? Zo ja, dan loopt er waarschijnlijk een order om jullie Kleinzakelijk abonnement op te zeggen en de opheffing kan daardoor te vroeg zijn gedaan. Ik zoek het graag voor je uit :slight_smile: .

Wil je mij een privé bericht sturen met de postcode + huisnummer, klantnummer en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer waar wij maandelijks van afschrijven?

 

 

Reageer