Vraag

audio-verbinding voip valt steeds weg

  • 28 januari 2020
  • 1 reactie
  • 65 keer bekeken

k heb thuis een toestel staan voor voip die is gekoppeld aan de telefonie van de zaak. Het werkt gewoon echter bij bijna ieder telefoon gesprek treed er na 2 minuten bellen een storing op. Ik hoor dan niets meer, de verbinding blijft open, want de persoon aan de anderekant van de lijn hoort mij wel. Zeer irritant.
Telefonie van de zaak is KPN EEN. Internet aansluiting thuis is van KPN glasvezel (500/500)

Toestel voor voip is van KPN EEN (Yealink T42G).

Toestel simpelweg ingeplugd op internet en het werkt, op het nummer van mijn werkgever, behalve dan dat de audio aan mijn kant wegvalt.

 

Experiabox v8


1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Goedemiddag @Henricogijzen ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Wat balen dat u steeds tegen dit probleem aanloopt. Het schiet natuurlijk niet op als u elkaar niet kan horen. 
Ik ga graag op onderzoek uit om tot een oplossing te komen. Hiervoor heb ik wel wat gegevens van u nodig. 

Wilt u mij een privébericht sturen met daarin het klantnummer van het KPN EEN pakket, het telefoonnummer waarmee u belt als het probleem opspeelt, de postcode + huisnummer van het aansluitadres van KPN EEN en de postcode + huisnummer van uw privéadres? 

Als ik dit ontvangen heb ga ik de hulp inschakelen van mijn collega's bij de servicedesk van KPN EEN. Het is natuurlijk ook mogelijk om zelf direct contact op te nemen met de servicedesk. Dit kan bijvoorbeeld telefonisch via 0800-0403, maar kan ook via een livechat

Reageer