Vraag

BAPI

  • 16 maart 2015
  • 1 reactie
  • 297 keer bekeken

Sinds half januari al aanvraag lopen voor Bapi certificaat. Geen vooruitgang (ondanks navraag) en geen enkele respons van KPN. Slechte dienstverlening. Wie o wie kan mij helpen?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste Janieta,

Zeer vervelend dat u al zo lang aan het wachten bent op een BAPI aanvraag.

Ik wil u graag helpen om deze aanvraag te realiseren. Zelf ben ik niet werkzaam op de verantwoordelijke afdeling, wel zou ik intern de verantwoordelijke afdeling kunnen aansturen.

Op de https://kpnbapi.managedpki.com/contact/" target="_blank staan meerdere contactmogelijkheden, per post, e-mail of telefonisch. Ook is het mogelijk om schriftelijk een klacht in te dienen. Heeft u dit ook geprobeerd?

Wat krijgt u precies van de medewerker te horen wanneer u belt om navraag naar de voortgang te doen?

Indien u geen stap verder weet te komen, ontvang ik graag een https:///t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/227" target="_blank van u met daarin gelieve een aanvraagnummer en de betreffende contactgegevens. Dan ga ik dit voor u uitzoeken!

Reageer