BAPI
Sinds half januari al aanvraag lopen voor Bapi certificaat. Geen vooruitgang (ondanks navraag) en geen enkele respons van KPN. Slechte dienstverlening. Wie o wie kan mij helpen?
Beste Janieta,
Zeer vervelend dat u al zo lang aan het wachten bent op een BAPI aanvraag.
Ik wil u graag helpen om deze aanvraag te realiseren. Zelf ben ik niet werkzaam op de verantwoordelijke afdeling, wel zou ik intern de verantwoordelijke afdeling kunnen aansturen.
Op de https://kpnbapi.managedpki.com/contact/" target="_blank staan meerdere contactmogelijkheden, per post, e-mail of telefonisch. Ook is het mogelijk om schriftelijk een klacht in te dienen. Heeft u dit ook geprobeerd?
Wat krijgt u precies van de medewerker te horen wanneer u belt om navraag naar de voortgang te doen?
Indien u geen stap verder weet te komen, ontvang ik graag een https:///t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/227" target="_blank van u met daarin gelieve een aanvraagnummer en de betreffende contactgegevens. Dan ga ik dit voor u uitzoeken!
Zeer vervelend dat u al zo lang aan het wachten bent op een BAPI aanvraag.
Ik wil u graag helpen om deze aanvraag te realiseren. Zelf ben ik niet werkzaam op de verantwoordelijke afdeling, wel zou ik intern de verantwoordelijke afdeling kunnen aansturen.
Op de https://kpnbapi.managedpki.com/contact/" target="_blank staan meerdere contactmogelijkheden, per post, e-mail of telefonisch. Ook is het mogelijk om schriftelijk een klacht in te dienen. Heeft u dit ook geprobeerd?
Wat krijgt u precies van de medewerker te horen wanneer u belt om navraag naar de voortgang te doen?
Indien u geen stap verder weet te komen, ontvang ik graag een https:///t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/227" target="_blank van u met daarin gelieve een aanvraagnummer en de betreffende contactgegevens. Dan ga ik dit voor u uitzoeken!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.