Sinds half januari al aanvraag lopen voor Bapi certificaat. Geen vooruitgang (ondanks navraag) en geen enkele respons van KPN. Slechte dienstverlening. Wie o wie kan mij helpen?
Zeer vervelend dat u al zo lang aan het wachten bent op een BAPI aanvraag.
Ik wil u graag helpen om deze aanvraag te realiseren. Zelf ben ik niet werkzaam op de verantwoordelijke afdeling, wel zou ik intern de verantwoordelijke afdeling kunnen aansturen.
Op de https://kpnbapi.managedpki.com/contact/" target="_blank staan meerdere contactmogelijkheden, per post, e-mail of telefonisch. Ook is het mogelijk om schriftelijk een klacht in te dienen. Heeft u dit ook geprobeerd?
Wat krijgt u precies van de medewerker te horen wanneer u belt om navraag naar de voortgang te doen?
Indien u geen stap verder weet te komen, ontvang ik graag een https:///t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/227" target="_blank van u met daarin gelieve een aanvraagnummer en de betreffende contactgegevens. Dan ga ik dit voor u uitzoeken!
Vul uw gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.