Beantwoord

Contract opzeggen

  • 16 maart 2015
  • 2 reacties
  • 1599 keer bekeken

  • Debutant
  • 0 reacties
Beste KPN,

In juni 2010 hebben wij (een peuterspeelzaal organisatie) een Internet Thuis Instap en Service thuis abonnement afgesloten. Dit is gebeurd via iemand die dit op zijn eigen naam heeft aangevraagd. (destijds een medewerker van de gemeente). Het contract staat dus op iemands prive naam, maar de kosten worden van onze bankreklening (wij zijn een stichting) geincasseerd. 

De betreffende locatie is in 2013 gesloten, waardoor dit abonnement overbodig werd. Ik heb het contract vis de website opgezegd en heb daar ook een bevestiging van ontvangen, met de belofte een schriftelijke bevestiging te sturen. Daarna nooit meer iets van gehoord. Ik heb in de loop der tijd diverse pogingen ondernomen om het contract via de servicedesk telefonisch op te zeggen, maar bij de zakelijke tak van KPN werd ik door verwezen naar de particuliere en vice versa. Uiteindeliojk heeft toch een medewerker van de KPN mij verteld dat als ik een brief met kopie van de Kamer van Koophandel zou opsturen, waarna zij mij via een telefoon oproep verder zouden gaan helpen. Nooit meer iets van gehoord.

Ik hoop dat u mij verder kunt helpen met dit gebed zonder eind.

met vriendelijke groet,

 

Wijnand Vos

     Afd. Financiën

STICHTING PEUTERSPEELZAALWERK ASSEN

w.vos@spa-assen.nl

admin edit: bijlagen opgeslagen en verwijderd
icon

Beste antwoord door Tim 16 maart 2015, 16:28

Hallo Wijnand,

Ik heb u zojuist telefonisch gesproken. Het abonnement heb ik per direct kunnen beëindigen.

Voor de onterect betaalde abonnementskosten breng ik u in contact met een klachtbehandelaar. Ik vertrouw erop dat we de klacht naar tevredenheid gaan oplossen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Wijnand Vos,

Dit is absoluut geen goede zaak. Het is zeer vervelend dat ondanks zoveel inspanningen u nog steeds niet volledig bent geholpen. Ik zie dat het abonnement nog steeds actief staat, dat betekent dat al die tijd nog steeds de facturen zijn betaald. Daar moeten we iets aan doen!

Het abonnement ga ik per direct voor u beëindigen. Daarnaast wil ik met u kijken naar een vergoeding voor de reeds betaalde abonnementskosten. Hiervoor neem ik contact met u op. Indien ik u niet heb kunnen bereiken dan zal ik u een https:///t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/227" target="_blank sturen om dit verder af te handelen.
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Wijnand,

Ik heb u zojuist telefonisch gesproken. Het abonnement heb ik per direct kunnen beëindigen.

Voor de onterect betaalde abonnementskosten breng ik u in contact met een klachtbehandelaar. Ik vertrouw erop dat we de klacht naar tevredenheid gaan oplossen.

Reageer