In juni 2010 hebben wij (een peuterspeelzaal organisatie) een Internet Thuis Instap en Service thuis abonnement afgesloten. Dit is gebeurd via iemand die dit op zijn eigen naam heeft aangevraagd. (destijds een medewerker van de gemeente). Het contract staat dus op iemands prive naam, maar de kosten worden van onze bankreklening (wij zijn een stichting) geincasseerd.
De betreffende locatie is in 2013 gesloten, waardoor dit abonnement overbodig werd. Ik heb het contract vis de website opgezegd en heb daar ook een bevestiging van ontvangen, met de belofte een schriftelijke bevestiging te sturen. Daarna nooit meer iets van gehoord. Ik heb in de loop der tijd diverse pogingen ondernomen om het contract via de servicedesk telefonisch op te zeggen, maar bij de zakelijke tak van KPN werd ik door verwezen naar de particuliere en vice versa. Uiteindeliojk heeft toch een medewerker van de KPN mij verteld dat als ik een brief met kopie van de Kamer van Koophandel zou opsturen, waarna zij mij via een telefoon oproep verder zouden gaan helpen. Nooit meer iets van gehoord.
Ik hoop dat u mij verder kunt helpen met dit gebed zonder eind.
met vriendelijke groet,
Wijnand Vos
Afd. Financiën
STICHTING PEUTERSPEELZAALWERK ASSEN
w.vos@spa-assen.nl
admin edit: bijlagen opgeslagen en verwijderd
Beste antwoord door Tim
Bekijk origineel