Ik heb een tweetal contracten (1 voor 3 mobielen en 1 voor internet/tv) die weliswaar op mijn bedrijfsnaam staan maar volgens de mevrouw aan de chat zijn het consumenten contracten? Nou ja, links of rechtsom: ik wil naar 1 zakelijk contract voor beiden. Ik kan op de website niet vinden hoe ik dat kan regelen. Weet iemand wat ik daarvoor moet bellen of mailen?
Hi
Welkom op het zakelijk KPN forum!
Begrijp ik goed dat je voor je mobiele abonnementen en vaste internetaansluiting 1 klantnummer wenst? Dat is namelijk niet mogelijk. Wat je wel kunt doen is de 3 mobiele abonnementen samenvoegen onder 1 klantnummer. Dat doe je door middel van online een contractovername verzoek in te dienen.
Aangezien mijn collega aangeeft dat jouw vaste internetaansluiting een consumenten abonnement is, kun je ook door middel van een contractovername je abonnement naar zakelijk laten omzetten.
Je mag mij ook een privé bericht sturen met de 3 mobiele telefoonnummers en het klantnummer van je vaste internetaansluiting. Dan kijk ik of ze zakelijk of als consumenten product bij ons geregistreerd staan.
Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust .
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.