Vraag

dns cache

  • 7 December 2019
  • 1 reactie
  • 330 keer bekeken

Ik heb mijn site (bossybite.eu ) verhuisd van provider echter op mijn computer KPN Experiabox in combi met KPN EEN kan ik nu niet meer op de site komen (inmiddels 5 dagen) , iedereen kan er op behalve ik geloof ik, Dns staat allemaal goed ingesteld , hostnet heeft alles nagekeken en zegt dat het waarschijnlijk  bij  provider (KPN)  ligt , hoevaak verversen jullie het cache ?


1 reactie

Reputatie 5
Badge +5

Goedemorgen @aasgier, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

 

Werd uw site eerst bij ons gehost? Onze nameservers zijn ondertussen al ge-update, dat gebeurd binnen enkele uren. Het lijkt er op dat uw IP-adres ergens wordt geblokkeerd. 

Stuur mij een privébericht met uw IP-adres of klantnummer, dan kan ik het verder onderzoeken.

 

Reageer