Ik heb mijn site (bossybite.eu ) verhuisd van provider echter op mijn computer KPN Experiabox in combi met KPN EEN kan ik nu niet meer op de site komen (inmiddels 5 dagen) , iedereen kan er op behalve ik geloof ik, Dns staat allemaal goed ingesteld , hostnet heeft alles nagekeken en zegt dat het waarschijnlijk bij provider (KPN) ligt , hoevaak verversen jullie het cache ?
Goedemorgen
Werd uw site eerst bij ons gehost? Onze nameservers zijn ondertussen al ge-update, dat gebeurd binnen enkele uren. Het lijkt er op dat uw IP-adres ergens wordt geblokkeerd.
Stuur mij een privébericht met uw IP-adres of klantnummer, dan kan ik het verder onderzoeken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.