Vraag

Doorschakelen via mijn kpn werkt niet,

  • 9 november 2020
  • 6 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik heb al zeker 1 week geen telefoon, nu dacht ik dit op te lossen met doorschakelen via mijn kpn ik mis alleen de optie hierin.

Moet er wel zijn, maar bij mij dus niet. Ik ben zakelijk niet te bereiken nu heel vervelend.

Graag een oplossing!!!!


6 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Goedemiddag @connyverhoef@hartforher.nl  welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik kijk graag even mee. Is de betreffende MijnKPN omgeving wel gekoppeld aan het abonnement van het nummer wat u wil doorschakelen? 

Daarnaast is het belangrijk om te weten dat er 2 MijnKPN omgevingen zijn. Namelijk MijnKPN en MijnKPN Zakelijk.

De vaste nummers van een Kleinzakelijk abonnement kunt u via stercodes, of MijnKPN doorschakelen.

Voor vaste nummers onder een KPN EEN MKB abonnement, gaat het via de MijnKPN Zakelijk omgeving en volgt u de volgende stappen:

  1. Kies voor "Producten" en dan voor "Telefooncentrale beheer"
  2. Open "Nachtschakeling"
  3. Kies voor "Altijd aan"

Belangrijk: uw doorschakeling is actief totdat u deze weer uitschakelt.

 

Hoi Mark, Ik heb klein zakelijk hussel. mijn klantnummer klopt. ik log in via MijnKPN. Maar heb geen optie van doorschakelen. Ben inmiddels bij een KPN winkel geweest in Nieuwegein. Daar is een ticket aangemaakt ook ondervonden ze daar dat dit raar was. Tot op heden alleen vernomen dat ze het nog niet verholpen hebben. Dus je bent een kei als jij het wel voor elkaar krijgt. Stercodes werken niet omdat mijn telefoonlijn nog steeds morsdood is op de zaak. Heel lastig als je dit zakelijk wel nodig hebt. 

Reputatie 4
Badge +2

Hallo @Conny ,nieuw account aangemaakt? Ik neem deze case even over van @Mark L. in verband met afwezigheid.

 

Zou je mij misschien een privébericht kunnen sturen met het klantnummer van de Kleinzakelijk Hussel?

Hoi Mark of Leroy. ik ben niet gebeld en ben nog steeds niet geholpen. Nog steeds geen telefoon. Een ieder die ik aan de telefoon heb komt zijn belofte niet na. Misschien kun jij me is bellen. Op mobiel dan. Want zakelijk ben ik niet te bereiken. Betaal er wel voor. Klopt ook niet helemaal. Zit inmiddels als bedrijf al 1 maand zonder telefoon. Misschien moet ik toch gerechtelijke stappen gaan ondernemen. Wordt ik misschien een keer terug gebeld. 

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @Conny, balen om te lezen dat er geen duidelijkheid is over de stand van zaken. Ik heb de collega's die dit in behandeling hebben om een update gevraagd. 

Ik verwacht spoedig meer te weten en hou u via deze weg op de hoogte.

Reputatie 4
Badge +4

Goedemiddag, als het goed is heeft mijn collega ondertussen telefonisch contact met u gehad.

Mochten u nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Reageer