dreigende afsluiting XS4all, 4 praktijken plat

  • 10 March 2022
  • 1 reactie
  • 44 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Hallo, ik ben radeloos: door geklungel tussen KPN/XS4all dreigen a.s. maandag onze 4 gezondheidspraktijken te worden afgesloten door xs4all. Zij berichten dat 14 maart onze internetverbinding wordt overgenomen door “een andere internetprovider”. Dit wordt echter veroorzaakt doordat wij gedwongen werden als kleine zakelijke klant naar KPN te gaan. Toen we erachter kwamen dat we door KPN zijn benaderd en belazerd (we konden wel degelijk gewoon als kleine zakelijk klant bij xs4all blijven) zou alles zijn stopgezet. Nu dreigen we echter tussen wal en schip te vallen. Beide partijen (1 bedrijf) wijzen naar elkaar. KPN zegt geen actieve order te zien, xs4all zegt dat zij niet bij KPN kunnen nagaan hoe het zit. En wij? 14 maart gaat volgens xs4all de stekker er bij onze praktijken uit. KPN heeft niets aangesloten, of gewijzigd, omdat zij hebben toegezegd de order eruit te halen. Kafkaiaans gebeuren met grote gevolgen als niemand actie onderneemt. KPN is onbereikbaar (kennelijk alleen via forums, en de accountmanager die ons voorloog vanuit KPN LCE accountmanagement is op vakantie en wij hebben enkel zijn 06 (want dat is klantvriendelijk). Brandbrief op brief op mail aan xs4all, niets werkt. Wat kan ik nog doen, is er een manier om ergens een backoffice te benaderen, zodat iemand aan de noodrem kan trekken? 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @EHA,

 Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Het mag natuurlijk niet gebeuren dat jullie tussen wal en schip terecht komen en straks zonder diensten komen te zitten. Ik kijk graag wat ik hierin kan betekenen. Als ik het goed begrijp heeft XS4ALL dus bevestigd dat de huidige (XS4ALL) verbindingen aanstaande maandag afgesloten worden en vanuit KPN krijg je te horen dat er geen lopende orders zijn voor deze locaties, toch? Wanneer zijn jullie precies door ons benaderd? En wat is er toen besproken? Hebben jullie toen documentatie zoals orderbevestigingen etc ontvangen mbt de aanleg van KPN pakketten? 

Tot slot wil ik je vragen om in een privé bericht zoveel mogelijk gegevens door te sturen. Denk hierbij aan de postcode + huisnummers van de betreffende adressen, de bedrijfsnaam waar het op geregistreerd staat, eventueel de klantnummers/ordernummers die je hebt ontvangen. Aan de hand daarvan kan ik op onderzoek uit. 

Reageer