DSL Lijn bezet
Goedemiddag,
Ik heb een vraag, op 16-3-2018 ben ik aangesloten bij RoutIT met VDSL. Volgens de postcodecheck van RoutIT is ook BVDSL leverbaar. Dit kan ik echter niet bestellen, omdat het eerste aderpaar nog in gebruik is.
RoutIT levert nu VDSL op het tweede aderpaar.
Contact opgenomen met de vorige eigenaar van de woning. Deze heeft contact gezocht met KPN en hem is verteld dat het abonnement is verhuisd naar zijn nieuwe woning in Den Bosch.
Dus ik denk, we wachten het een tijdje af.
Nu een jaar later blijkt het eerste aderpaar nog steeds bezet is.
Wie kan ons helpen om lijn 1 met Service ID XXXX vrij te laten geven?
Service ID XXXXX = bezette lijn
Service ID XXXXX = RoutIT verbinding (mijn verbinding)
Ik heb een vraag, op 16-3-2018 ben ik aangesloten bij RoutIT met VDSL. Volgens de postcodecheck van RoutIT is ook BVDSL leverbaar. Dit kan ik echter niet bestellen, omdat het eerste aderpaar nog in gebruik is.
RoutIT levert nu VDSL op het tweede aderpaar.
Contact opgenomen met de vorige eigenaar van de woning. Deze heeft contact gezocht met KPN en hem is verteld dat het abonnement is verhuisd naar zijn nieuwe woning in Den Bosch.
Dus ik denk, we wachten het een tijdje af.
Nu een jaar later blijkt het eerste aderpaar nog steeds bezet is.
Wie kan ons helpen om lijn 1 met Service ID XXXX vrij te laten geven?
Service ID XXXXX = bezette lijn
Service ID XXXXX = RoutIT verbinding (mijn verbinding)
Leroy, in dit topic, heeft dit voor mij opgelost.
Echter weet ik niet binnen welke randvoorwaarden (intern) bij KPN Wholesale is voldaan.
Misschien kan je hem een PM sturen?
Succes!
Gr. Ercino
Ik heb eenzelfde issue.
Hoe is dit voor je afgelopen? Ik wil verhuizen naar een pand (1 etage in een pand met 4 adressen) maar de beoogde ISP zegt dat het migratieverzoek is afgewezen. De laatste huurder is echter al >6 maanden uit het pand.
Groet,
Jochem
De enige persoon die CFP41579 kan laten verwijderen is de oude eigenaar van de verbinding. Blijkbaar wordt hij ook nog betaald, anders had de verbinding allang weg geweest.
Aanvullend:
RoutIT heeft contact gezocht met KPN en kan die lijn niet overnemen.
Volgens KPN loopt er een migratie opdracht.
Maar dat is sinds medio 2018 het geval. Beetje vreemd.
De eerste verbinding is al voor maart 2018 bezet, ik had de aanvraag namelijk voor die tijd al aangevraagd.
Zo kwam ik niet zonder internet te zitten.
Plan was om daarna te upgraden naar BVDSL, maar ja als dat aderpaar niet vrijkomt lukt dat niet.
KPN Servicedesk kan mij niet helpen want het eerste aderpaar is niet door mij in gebruik.
RoutIT kan mij niet helpen, omdat het tweede aderpaar niet vrij is.
RoutIT heeft contact gezocht met KPN en kan die lijn niet overnemen.
Volgens KPN loopt er een migratie opdracht.
Maar dat is sinds medio 2018 het geval. Beetje vreemd.
De eerste verbinding is al voor maart 2018 bezet, ik had de aanvraag namelijk voor die tijd al aangevraagd.
Zo kwam ik niet zonder internet te zitten.
Plan was om daarna te upgraden naar BVDSL, maar ja als dat aderpaar niet vrijkomt lukt dat niet.
KPN Servicedesk kan mij niet helpen want het eerste aderpaar is niet door mij in gebruik.
RoutIT kan mij niet helpen, omdat het tweede aderpaar niet vrij is.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.