Beantwoord

ExperiaBox (v8) reboot spontaan

  • 4 augustus 2016
  • 8 reacties
  • 201 keer bekeken

We hebben hier een Experia Box (v8) bij ons ondernemerspakket met bellen en internet. Nu heeft deze ergerlijke gewoonte om circa één keer in de week spontaan te rebooten. Op zich is dat geen probleem (buiten de wachttijd van het rebooten dan), maar wanneer je net een klant aan de telefoon hebt, is dat toch wel lastig. Is het een bekend probleem? En is er een oplossing voor? Een harde reset hebben we intussen al geprobeerd (zonder resultaat).
icon

Beste antwoord door Lindsay 9 augustus 2016, 14:08

Hoi Hessel,



Ik zie in ons systeem dat de monteur is langsgeweest. Hij geeft aan dat hij het modem heeft vervangen en dat alles is opgelost, super!:D



Laat u nog even weten of het inderdaad allemaal klopt nu? Ondertussen wens ik u een hele fijne vakantie!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Goedemiddag IPR,

Ik zie dat u nieuw bent op ons mooie forum, welkom! Het probleem dat u omschrijft herken ik inderdaad. 🙂 Sommige Experia Boxen rebooten automatisch wanneer de verbinding wegvalt.

Ik zal voor u een ticket aanmaken naar de toppers van onze technische afdeling. Zij kunnen eventueel een monteur aansturen! Zou u in een privé bericht aan mij uw postcode/nummer en de naam waar het contract op staat willen doorgeven?
Reputatie 6
Badge +5
Hoi IPR,

Bedankt voor uw berichtje, het is gelukt hoor! 😃 Morgen tussen 10 en 11 staat er een monteur op de stoep.

Laat u nog even weten hoe het is gegaan?
Hoi Lindsay,

Dat is super snel geregeld! Dank je wel. Ik laat je weten hoe het is afgelopen.

Groet
Hessel Engelsman
Reputatie 7
Badge +11
Goedemiddag Hessel,

Heeft de monteur uw modem omgeruild of het probleem op een andere manier weten op te lossen?
Nee, helaas is er vanochtend geen monteur langs geweest... Op zich geen probleem, alles werkt nu. Maar het is wachten op de volgende reboot. :8
Reputatie 6
Badge +5
Hallo Hessel,

Door een intern foutje liep het een beetje in de soep! Wat fijn dat we u toch nog te pakken hebben gekregen om het goed te maken.. Zoals afgesproken komt de monteur alsnog gezellig langs op dinsdag tussen 09:00 en 11:00.

Kunt u weer met een gerust hart het weekend in! 😃
Helemaal goed! Dank voor de snelle service.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Hessel,

Ik zie in ons systeem dat de monteur is langsgeweest. Hij geeft aan dat hij het modem heeft vervangen en dat alles is opgelost, super!:D

Laat u nog even weten of het inderdaad allemaal klopt nu? Ondertussen wens ik u een hele fijne vakantie!

Reageer