Vraag

Facturen

  • 27 June 2017
  • 6 reacties
  • 156 keer bekeken

Wij ontvangen facturen van een bedrijf wat failliet is verklaard en wiens telefoon is afgesloten. Deze facturen voor een ondernemerspakket betalen wij niet, want wij ontvangen daar ook niets voor. Kunt u dit stoppen?

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hi Everdien Reincke,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Begrijp ik goed dat u het Ondernemerspakket wenst op te zeggen? Wilt mij een privé bericht sturen met het telefoonnummer waarvan u aangeeft dat is afgesloten. Houdt u er rekening mee dat uw Ondernemerspakket in februari is gestart en u een contract bent aan gegaan van 2 jaar. Bij opzegging kan er sprake zijn van een afkoopsom.
Reputatie 5
Badge +10
Hi Everdien Reincke,

Ik zie zojuist dat ik wat over het hoofd heb gezien. Uw Ondernemerspakket is vandaag officieel opgeheven. U zult hierna nog een creditfactuur ontvangen waarop alle te veel betaalde kosten op worden verwerkt en aan u gecrediteerd worden.
Goedemorgen Rashid,
De creditfacturen hebben wij nog steeds niet ontvangen en wel een aanmaning en een nieuwe factuur.
Hoe kan dit snel opgelost worden?

Groet van Everdien.
Reputatie 5
Badge +10
Goedemorgen Everdien,

Bedankt voor het melden hiervan. Ik ben direct voor u op onderzoek gegaan en zie dat uw Ondernemerspakket inmiddels succesvol is opgeheven. Op 23 juli is de slot/creditfactuur gemaild. Ik heb de factuur zojuist nogmaals gemaild naar het e-mailadres waarmee u op het zakelijk forum geregistreerd bent. Heb u de e-mail inmiddels ontvangen?
Goedemiddag Rashid,

Bedankt voor je reactie, ik heb de mail ontvangen.
Nog 1 vraag, het bedrijf is voor de kerst opgeheven en vanaf januari hebben wij facturen ontvangen en ook betaald. Kan ik die ook nog terug krijgen?

Met vriendelijke groet
Everdien
Reputatie 5
Badge +10
Goedendag Everdien,

Excuses voor de late reactie! Goed om te lezen dat u de mail hebt ontvangen. Hebt u destijds van opzeggen een bevestiging van opzeggen in de mail ontvangen? Zo ja, wilt u die e-mail naar mij doorsturen. Ik heb u een privé bericht gestuurd met het e-mailadres waar u de bevestiging naartoe mag doorsturen.

Reageer