Vraag

fijne vrienden - email op blacklist

  • 30 May 2016
  • 1 reactie
  • 197 keer bekeken

kan ik niet meer emailen omdat kpn mij op een blacklist heeft gezet, en bedankt ik heb een bedrijf te runnen `!

Admin: topic titel aangevuld.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Hallo @karinab, welkom op het Zakelijk Forum van KPN.

Het is absoluut een vervelende ervaring om op de blacklist terecht te komen. Helemaal als bedrijf, ik begrijp uw frustratie! :(

Is het probleem nog steeds actueel? Het valt mij op dat u een domeinnaam bij een externe provider af neemt, u kunt de uitgaande mailserver van deze provider gebruiken om uit te mailen. Via de website van Spamhaus heeft u de mogelijkheid om uw IP-adres of uw domeinnaam op te zoeken. Hier zie ik op uw gegevens geen vermelding.

Gebruikt u de KPN mailserver als uitgaande e-mailserver? KPN kan haar eigen SMTP server blokkeren voor gebruikers waar spam meldingen over binnen komen. Op deze manier wordt het versturen van spam via KPN aansluitingen tegen gegaan. U kunt weer gebruik maken van de diensten als bepaalde stappen zijn ondernomen om de computer vrij te maken van schadelijke software.

Graag verneem ik uw reactie.

Reageer