Beste antwoord door Rashid
Hi @Manon ,
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Bedankt dat u uw verhaal hier met ons deelt. Allereerst mijn oprechte excuses voor de fouten die er zijn gemaakt! Jammer om te lezen dat de contractovername niet goed verwerkt is want dat is de reden dat het nu is afgesloten.
Het is voor geen enkele ondernemer fijn om zonder diensten te zitten. In zulke situaties wordt de afdeling spoed & herstel direct aangestuurd om de verbinding te herstellen. Wellicht dat het lijkt alsof ze niks doen zijn ze wel bezig om de verbinding te herstellen. Het herstel ligt technisch gezien ingewikkelder dan alleen een knopje omzetten. Is er inmiddels wel een noodpakket naar jullie gestuurd?
Naast het noodpakket kunt u overwegen om een mobiele pin te huren en de kosten ervan bij KPN te declareren. Mocht het niet mogelijk te zijn om een mobiele pin te huren hebben we een blog online staan met alternatieven. In de blog De 3 populairste betaal apps | Zakelijk Pinnen kunt u de voordelen ervan lezen. Ik snap dat het niet een directe oplossing is maar ik probeer slechts met u mee te denken
.
Goed om te lezen dat mijn collega's van webcare u goed helpen! Mocht het nodig zijn kan ik helpen bij het indienen van een klacht over de persoon die u ging uitlachen.
Bekijk origineel
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Bedankt dat u uw verhaal hier met ons deelt. Allereerst mijn oprechte excuses voor de fouten die er zijn gemaakt! Jammer om te lezen dat de contractovername niet goed verwerkt is want dat is de reden dat het nu is afgesloten.
Het is voor geen enkele ondernemer fijn om zonder diensten te zitten. In zulke situaties wordt de afdeling spoed & herstel direct aangestuurd om de verbinding te herstellen. Wellicht dat het lijkt alsof ze niks doen zijn ze wel bezig om de verbinding te herstellen. Het herstel ligt technisch gezien ingewikkelder dan alleen een knopje omzetten. Is er inmiddels wel een noodpakket naar jullie gestuurd?
Naast het noodpakket kunt u overwegen om een mobiele pin te huren en de kosten ervan bij KPN te declareren. Mocht het niet mogelijk te zijn om een mobiele pin te huren hebben we een blog online staan met alternatieven. In de blog De 3 populairste betaal apps | Zakelijk Pinnen kunt u de voordelen ervan lezen. Ik snap dat het niet een directe oplossing is maar ik probeer slechts met u mee te denken

Goed om te lezen dat mijn collega's van webcare u goed helpen! Mocht het nodig zijn kan ik helpen bij het indienen van een klacht over de persoon die u ging uitlachen.