Beantwoord

Foutmelding: 'Beveiligd verbinding mislukt.'

  • 14 November 2016
  • 4 reacties
  • 946 keer bekeken

Beste KPN,

Bij het inloggen op ons account van Interpolis krijgen we de volgende foutmelding op een blanco pagina: 'Beveiligd verbinding mislukt' vervolgens wij kunnen niet inloggen. Wij gebruiken Mozilla Firefox.

Hoe komen wij van de melding af?

Mvg,

Don Bosco.
icon

Beste antwoord door Mohammad 14 November 2016, 16:52

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag Don Bosco, welkom op het Zaklijk KPN Forum.

Deze foutmelding kan vaak verholpen worden door Firefox op te frissen en daarmee terug te zetten naar de standaardtoestand. Ziet u dit bericht binnen de Firefox browser, klik dan op deze link: http://k.pn/wQj4W2

Mocht de link niet werken heb ik hier een kleine stappenplan voor u:
1. Klik rechtsboven op het menubalkje en klik vervolgens op het Vraagteken rechtsonder. Klik vervolgens op 'Probleemoplossingsinformatie'.
2. Klik nu rechtsboven op 'Firefox opfrissen'
3. Firefox zal worden gesloten en zichzelf opfrissen. Zodra dit is gebeurd, zal een venster de geïmporteerde gegevens weergeven. Klik op 'Voltooien' en Firefox zal worden geopend.
Hoi Mo,
Dank voor je reactie.

We gaan je tip(s) proberen.
Mo,

Dank je!

Jouw tip heeft gewerkt!

Mvg,

DB
Reputatie 5
Badge +5
Tot u dienst! U weet ons altijd hier te vinden als u weer vragen hebt.

Reageer