Vraag

Geen internet 3079DB

  • 10 November 2017
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

Goedemiddag,

Sinds vanochtend hebben wij geen internet meer. Komt geen signaal binnen. Is er een storing bekend? Postcode is 3079DB, huisnummer 1.

Bvd

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag Bill, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik zal meteen eens meekijken. Ik neem aan dat het gaat om het Ondernemerspakket, ik kan daar inderdaad geen actieve sessie op vinden. Hebben jullie op dit moment de modem op de stroom staan? Hebt u voor mij ook de bedrijfsnaam en de laatste 4 cijfers van het IBAN in een privébericht ter verificatie?
Reputatie 5
Badge +5
Bedankt voor uw gegevens.

Maandag komt een monteur langs tussen 8:00 en 10:00 uur, zoals u al weet. Ik probeer vanaf hier de modem te meten, maar krijg helemaal geen actieve sessie. Het kan meerdere oorzaken hebben, maar maandag als de monteur op locatie is geweest wordt pas duidelijk wat er precies aan de hand is.

Reageer