Beste antwoord door Mohammad
Bekijk origineelGeen internet meer in buitenland na bereiken limiet bundel
Ik heb via mijn werkgever een zakelijke bundle internet 1gb. Na het bereiken van de limiet in het buitenland (Oostenrijk) heb ik geen internet meer. Hoe kan dat?
Goedemorgen @Vriesedv , welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Internetten in Oostenrijk valt onder uw Europese bundel, dus daar belt en internet u alsof u in Nederland bent. Bij zakelijke abonnementen is het zo dat u per MB betaalt als u boven uw bundel gaat, tenzij uw werkgever dit uitgeschakeld heeft. Dan zal internet inderdaad wegvallen.
Ik kan dit voor u nakijken, daarvoor ontvang ik graag in een privébericht het 06-nummer waar het om gaat.
Internetten in Oostenrijk valt onder uw Europese bundel, dus daar belt en internet u alsof u in Nederland bent. Bij zakelijke abonnementen is het zo dat u per MB betaalt als u boven uw bundel gaat, tenzij uw werkgever dit uitgeschakeld heeft. Dan zal internet inderdaad wegvallen.
Ik kan dit voor u nakijken, daarvoor ontvang ik graag in een privébericht het 06-nummer waar het om gaat.
Bedankt voor de gegevens.
Aan de hand van het opgegeven 06-nummer zie ik dat dit nummer onderdeel is van een grootzakelijke aansluiting. De limiet is getriggerd omdat u buiten Nederland bent, maar uiteraard valt Oostenrijk zoals eerder gezegd binnen de EU-bundel.
U kunt een SMS sturen met 'JA' naar 1330. Zodra u dit doet wordt de limiet opgeheven en kunt u weer internetten. ☺️
Aan de hand van het opgegeven 06-nummer zie ik dat dit nummer onderdeel is van een grootzakelijke aansluiting. De limiet is getriggerd omdat u buiten Nederland bent, maar uiteraard valt Oostenrijk zoals eerder gezegd binnen de EU-bundel.
U kunt een SMS sturen met 'JA' naar 1330. Zodra u dit doet wordt de limiet opgeheven en kunt u weer internetten. ☺️
Top opgelost👌
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.