Hallo,
Op het moment ben ik me aan het oriënteren op een zakelijk internetabonnement.
Situatie is als volgt:
In 2018 heb ik via Tmobile een internetabonnement proberen af te sluiten (postcodecheck gaf aan dat de aansluiting mogelijk was), maar 3 weken later (na een hoop gebel en gemail) was de conclusie dat ze mij niet aan konden sluiten.
Dit omdat bleek dat er geen KPN lijn binnen kwam. Er is namelijk nergens geen ISRA punt of dergelijke te vinden. Telfort gaf aan dat ik zelf voor een lijn naar binnen en een ISRA punt moest zorgen. Kosten zouden voor mij zijn, dus heb uiteindelijk toch maar een abonnement bij Ziggo afgesloten.
Nou had ik her en der gelezen dat als je een abonnement bij KPN zelf aanvraagt - en in mijn geval zou dat om KPN Klein Zakelijk gaan - dat KPN de kosten voor rekening neemt wat betreft de aanleg van de kabel naar binnen + het ISRA punt.
Klopt dit?
Wanneer ik op dit moment namelijk een postcode check doe, geeft deze nog steeds aan dat een aansluiting mogelijk is, maar ik weet zeker dat er dan eerst een lijn naar binnen moet komen + een aansluitpunt gerealiseerd moet worden.
Wil graag m’n abonnement oversluiten naar KPN, maar zit niet te wachten om hoge bijkomende kosten.
Hoor graag van jullie!
Bert
P.S. Ik kwam zojuist uit bij dit topic/antwoord: https://forum.kpn.com/internet-9/aanleggen-kpn-aansluiting-401440#post401907
Klopt het dat ik hieruit opmaak dat KPN zorgt voor het aanleggen van de kabel/ISRA punt en dat er verder geen kosten voor mij als aanvrager aan verbonden zit?
Beste antwoord door Rashid
Bekijk origineel