We zijn eind vorig jaar met 13 mobiele abonnementen overgestapt van KPN zakelijk naar KPN EEN MKB (zonder simkaart-vervanging!), echter het lijkt er nu op dat het een en ander niet helemaal goed is ingesteld.
Het gaat hier om dienstnummers tbv het ziekenhuis en op het moment dat het ziekenhuis ons belt (dit is altijd een anoniem nummer) terwijl we in gesprek zijn, dan komt dit niet door, niet via een wisselgesprek maar ook niet met een sms of notificatie voor gemiste oproep. We weten dan dus niet dat geprobeerd is om ons te bereiken, en dit heeft al tot vervelende situaties geleid.
Voicemail en wisselgesprek staan aan op onze telefoon en we hebben ook de code *43# uitgeprobeerd, niets lijkt te helpen. Ik vermoed derhalve dat het een instelling is in jullie centrale, ofwel de simkaart. Het is namelijk wel opvallend dat dit bij ons allemaal het probleem is.
Wat tevens een probleem is dat wanneer er een voicemail is ingesproken dat deze niet inzichtelijk is op de telefoon zoals ik gewend was, onder Telefoon-Voicemail.