Vraag

homepage activeren

  • 6 juli 2015
  • 3 reacties
  • 366 keer bekeken

Badge
Goede middag, vrijdag heb ik via mijn kpn mijn homepage geactiveerd waarna ik geen bevestigingsmail heb gekregen. Na veel zoeken op de site van Kpn vond ik dat File Zilla gebruikt wordt om de FTP sever te benaderen. Die heb ik geinstalleerd en ingesteld met mijn gebruikewrsnaam en wachtwoord maar kan geen verbinding krijgen met de server. Wie kan mij helpen met een oplossing.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Dag Ronald, 

Balen dat het niet lukt om verbinding te krijgen met de server. De Homepaga van KPN kunt u gratis gebruiken bij Alles in één abonnementen van KPN. De webruimte wordt beschikbaar gesteld, maar het instellen hiervan en het bouwen van de website dient u zelf te doen. 

Bekijk deze pagina voor veelgestelde vragen en hulp: http://bit.ly/1JQf5dE 
Het juiste serveradres is: ftp://home.kpn.nl

Dit forum is bedoeld voor klanten met zakelijke KPN abonnementen. Heeft u een consumentenabonnement? Dan kunt u met uw vragen hier terecht: http://forum.kpn.com/

Met vriendelijke groet,
Burhan
Badge
Beste Burhan, inderdsaad ben ik een klant van de consumentenmarkt maar na telefonisch contact met de klanteservice consumentenmarkt doorverbonden met zakelijke markt die mij weer doorverbond met de technische helpdesk zakelijke markt die mij deze forums aangaf om tot een oplossing te komen vandaar dat ik mij nu hier begeef.  de faq over dit onderwerp hed ik al geraadpleegd en geprobeerd maar dat helpt niet. file zilla kan geen verbinding krijgen met de ftp server. Groeten Ronald.
Reputatie 3
Badge +3
Dag Ronald,

De beste plek voor deze vraag is het consumenten forum van KPN. Er zijn al heel wat topics aangemaakt hierover. Wellicht vindt u hier het antwoord: http://bit.ly/1eCok6t

Mocht dit u niet helpen, dan kunt u zelf een topic aanmaken welke zal worden beantwoord door een Webcare medewerker van KPN of door één van de andere klanten/forumgebruikers.

Zoals eerder genoemd wordt de webruimte beschikbaar gesteld voor klanten, maar dienen ze hier zelf invulling aan te geven. Helaas zijn KPN medewerkers niet opgeleid in het bouwen of onderhouden van websites. 

Ik hoor graag van u wanneer u nog vragen aan mij heeft. 

Een fijne dag toegwenst! :-)

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reageer