Vraag

Huisnummer niet bekend bij KPN

  • 13 maart 2020
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Wij hebben jarenlang op een aansluiting bij ons bedrijf op het terrein internet (ZADSL) gehad op dat adres nummer en in 2018 opgezegd.  Er is duidelijk een ISRA punt aanwezig!! (Boonsweg 27 in Heinenoord)   
Nu heb ík opnieuw internet aangevraagd en er is al een monteur geweest maar bij KPN kunnen ze het adres niet vinden en dus niet aansluiten. Dat is wel erg vreemd ! Heb al meerdere keren contact gehad met KPN en is hier ook al monteur geweest en heeft gezien dat alle voorzieningen er zitten maar aansluiten dus niet want huisnummer is niet bekend ????? Er is via monteur contact geweest met Eric van de afdeling levering en zou dit voor ons regelen. 
Kan iemand mij vertellen of het nu al geregeld is want op 26 maart komt er weer een monteur en hopelijk dus niet weer voor niets. Ben nu al 2 weken bezig en wordt maar niet teruggebeld met antwoorden !


1 reactie

Reputatie 4
Badge +3

Goedemorgen @dominiquevaneijk, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik kijk het graag even voor u na. Stuur mij een privé bericht met daarin u bedrijfsnaam, postcode/huisnummer en het ordernummer van uw aanvraag. Dan ga ik op onderzoek uit.

Reageer