Vraag

Hulp bij Verandering van pakketten

  • 30 July 2018
  • 6 reacties
  • 196 keer bekeken

Goedendag. Ik kreeg een reclamefolder met de mededeling dat ik beter over kan stappen op KPN KleinZakelijk Internet. Ik heb de hulplijn gebeld voor meer informatie en toen bleek dat dit niet voor mij van toepassing is, maar dat ik wel moet overstappen op een ander pakket omdat het ondernemerspakket wat ik nu heb gaat verdwijnen. Welk pakket ik dan moet hebben was absoluut onduidelijk. Afhankelijk of ik een vast of dynamisch IP adres wilde hebben, ik kan mijn huidige telefoonlijn niet behouden, moet van nummer wisselen. Een heel gedoe. Dit laatste kan echt niet. Als bedrijf kun je niet zomaar een ander nummer gaan hanteren. Geen klant kan je meer vinden. Is het mogelijk dat er iemand langs komt om te bespreken wat wij moeten doen, zonder dat je de informatie van een wazige telefoniste moet krijgen?

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Beste @remimo,

Het ondernemerspakket komt inderdaad 'te vervallen' en kan vervangen worden door eventueel KPN ÉÉN Kleinzakelijk of indien uw internet een vast IP adres nodig heeft dan kunt u kiezen voor KPN EEN MKB. U kunt via https://zakelijkbestellen.kpn.com/internet-tv/ KPN ÉÉN Kleinzakelijk bestellen. U kunt bij het aanvragen van één van de pakketten bij Stap 2 kiezen om uw vaste telefoonnummer te behouden. U raakt uw huidige telefoonnummer dan niet kwijt.

Mocht u toch liever met iemand op locatie of telefonisch willen spreken, dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met de klantenservice van KPN Zakelijk (via 0800-0410) of contact opnemen met een KPN Business Partner die het één en ander voor u kan inregelen met KPN.
Als ik het goed begrijp heb ik maar de keuze uit twee opties.
Of KPN Klein Zakelijk of KPN Een MKB.

Zijn van deze opties alles ins-en-outs ook te vinden op internet?
Reputatie 5
Badge +3
Het is een beetje afhankelijk van wat uw wensen zijn. De ISDN2 diensten zullen bij KPN worden beëindigd per 1 september 2019. Hiervoor is de dienst KPN Kleinzakelijk voor terug gekomen en bij specifieke wensen ect. die niet mogelijk zijn op Kleinzakelijk kunt u KPN EEN afnemen. De grootste verschillen kunt u bekijken in het topic: https://zakelijkforum.kpn.com/kpn-een-41/keuzehulp-kpn-een-of-toch-kpn-kleinzakelijk-9329
Maar kan ik ook ergens de totale pakketen bekijken? Het gaat niet om de grootste verschillen, het gaat mij om alle verschillen.
Reputatie 5
Badge +3
Beste @remimo,

Er is geen lijst beschikbaar met alle verschillen tussen de telefonie diensten bij KPN, dit zouden er dan veel te veel zijn. Het beste kunt u contact opnemen met de KPN Zakelijk Klantenservice via 0800-0410 of contact opnemen met een KPN Business partner. Zij kunnen aan de hand van vragen en wensen bepalen welke dienst het beste bij uw bedrijf past.
Reputatie 5
Badge +5
Goedenavond@remimo, heeft u nog contact gehad met de klantenservice? Als u nog vragen heeft dan hoor ik het graag.

Een overzicht van alle verschillen tussen de pakketten is niet beschikbaar, maar op basis van uw wensen kijk graag welk pakket het beste bij u past.

Reageer