Ik heb alle opties die aangegeven zijn al geprobeerd maar ik krijg geen 4g in het buitenland terwijl mijn vrouw die gebruik maakt van hetzelfde abonnement wel 4g krijgt. Ik heb dit probleem al vaker in ander landen ondervonden.
Goedemorgen
Ik kijk graag met u mee wat er precies aan de hand is. Kunt u voor mij het klantnummer in uw forum profiel invullen incl. geboortedatum ter verificatie zodat ik de gegevens erbij kan pakken en met u mee kan kijken.
Ik hoor het graag van u wanneer dit gelukt is..
Ook kunt u eventueel kijken op het topic Tips voor een beter bereik in het buitenland misschien dat er nog een tip tussen staat welke u nog niet geprobeerd heeft.
Hoi Mathew,
Mijn mobiel is onderdeel van een KPN one account van onze zaak in Zutphen t.w. Kings & Queens Zutphen met klant nummer: ***********, Heb jij dan ook mijn geboortedatum nodig?
mvg Hans-Jurgen
(klantnummer verwijderd i.v.m. privacy)
Goedemorgen Hans-Jurgen,
Matthew is vandaag vrij, dus ik spring even bij.
Ik heb even gezocht en ik kom op naam van Kings & Queens Zutphen BV geen mobiele aansluitingen bij ons tegen. Mijn vermoeden is daarom dat dit pakket via één van onze business partners loopt (aangezien u ook noemt dat het KPN One betreft). Dit staat ook op de factuur vermeld.
Ik wil u daarom vragen om contact op te nemen met de business partner. Ik heb namelijk geen inzage in deze aansluitingen en kan daardoor ook niet uitzoeken wat er nu precies aan de hand is.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.