Goede middag,
In November ben ik telefonisch door KPN benaderd om over te stappen van KPN Alles-in-1 Standaard naar KPN KleinZakelijk hussel. In dit gesprek gaf ik aan dat ik precies hetzelfde abonnement wilde alleen zou de voormalige 100mbit naar 50mbit mogen omdat al meerdere malen is gemeten dat op ons adres maar tussen de 17 en 32 mbit snelheid haalbaar is.
Dit nieuwe abonnement is begin december ingegaan. Tot mijn verbazing kwam ik er na de kerst achter dat ik geen spotify premium meer heb. Afgelopen woensdag ben ik daarom contact gaan opnemen met KPN. Ik kreeg een vriendelijke medewerker aan de lijn die me heeft geholpen door een snelheidscheck te doen en een ticket aan te maken op spotify premium er weer gratis bij te zetten. Er zou binnen twee dagen reactie komen. Nou top dacht ik…
Gisteren ben ik gaan bellen omdat de afgesproken 2 dagen reeds waren verstreken, belofte 1 niet nagekomen. Ik kreeg wederom een vriendelijk man aan de lijn die probeerde op te zoeken wat de status van de aangemaakte ticket was. Helaas kon meneer geen ticket terugvinden, hierna is hij in overleg gegaan om te kijken of hij spotify premium aan kon zetten. Na even gewacht te hebben kreeg ik de mededeling dat dit niet mogelijk was en dat ik alleen voor meerprijs 10 euro spotify premium kon krijgen.
Ik ben in November op het aanbod ingegaan en heb daarbij tot 3 maal duidelijk vermeld dat ik dezelfde onderdelen in mijn abonnement wilde als voorheen behalve de 50mbit. Ik voel me dus bedrogen dat ik er nu achteraf achter kom dat dit niet het geval is en ik er dus nagenoeg niks op vooruit ben gegaan met overstappen. Daarnaast vind ik het ook vervelend dat ik er zelf weer achteraan moet omdat blijkt dat tickets niet worden gemaakt, me eerst wordt beloofd dat het geregeld word en ik achteraf weer moet horen dat het niet kan.
Ik wil dat Spotify premium weer gratis wordt toegevoegd aan mijn abonnement.
Groet, Bas