Vraag

incasso afschrijving

  • 16 November 2020
  • 10 reacties
  • 210 keer bekeken

Er word maandelijks van mijn  privé rekening een bedrag afgeschreven waarvan ik niet weet wat het is, ik heb sinds 1 juni 2012 geen bedrijf meer en de facturen krijg ik ook niet.

Wat is dit en kunnen jullie dat terugstorten met terugwerkende kracht??


10 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Goedemiddag @Marinus Roelink welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik zoek het graag voor u uit. Klopt het dat u vermoedt dat het hier een zakelijk afschrijving betreft?

Stuur mij een privé bericht met uw (oude) bedrijfsnaam, postcode/huisnummer, rekeningnummer en het bedrag van de afschrijving.

Daarnaast ontvang ik ook graag de eventuele info die bij de afschrijving staat.

 

Heb ik gedaan, maar waarom krijg ik geen reactie??

Mvg. Marinus

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @Marinus Roelink ,

Excuses voor de late reactie! 
Ik kwam dit topic toevallig tegen (aangezien het bij Mark in behandeling is) en spring even in. 
Mark is op dit moment namelijk niet aanwezig, dus ik neem het graag over. Het enige lastige is alleen dat ik niet bij de gegevens kan die u in een privébericht naar Mark gestuurd hebt. 

Doe Uw best ik heb er baat bij om te weten hoe het zit en dat ik van minimaal 8 jaar mijn geld terugkrijg.

Mvg. Marinus

Reputatie 7
Badge +6

Hi Marinus, 

Als u het privébericht dat je naar Mark hebt gestuurd ook nog even naar mij kan sturen, ga ik mijn uiterste best doen om dit zsm op te lossen. Ik ontvang graag de gegevens én de omschrijving die bij de afschrijving vermeld staat. 

Hoe doe ik dat??

Mvg. Marinus

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen, 

Ah ik zie dat Mark eerder een directe link naar een privébericht heeft gestuurd. 
Om zonder een link een privébericht te sturen klikt u op de gebruikersnaam van de betreffende persoon. Op de gebruikerspagina staat vervolgens een knop ‘Stuur bericht’. 

Sorry maar ik heb op 17 november een bericht gestuurd naar KPN communite, en daar staat geen naam bij wat nu?

Mvg. Marinus

Reputatie 7
Badge +6

Hi Marinus, 

Ik snap niet helemaal wat u bedoelt. Bedoelt u het privébericht dat u naar Mark heeft gestuurd?

Als u op mijn naam klikt, kunt u mij via ‘Stuur bericht’ de gegevens en de omschrijving bij de betreffende afschrijving doorsturen en dan kan ik op onderzoek uit. U kunt ook de link uit mijn laatste bericht gebruiken. 

Reputatie 5
Badge +5

@Marinus Roelink Goedemorgen, zo te lezen is er iets niet helemaal goed gegaan. Ik heb namelijk nooit een privé-bericht van uw ontvangen. Gelukkig bent u nu in de bekwame handen van mijn collega. 

Reageer