a. Ik beheer de website van een zangkoor via abonnement KPN = zakelijk
b. Ik heb zelf een domeinnaam met daaraan gekoppeld mailadressen = abonnement KPN = zakelijk
* De aanvrager c.q. contractant is dezelfde, dwz hetzelfde adres.
Het lukt me niet om gegevens te wijzigen, omdat Mijn KPN slechts één adres (gebruikersnaam) kent en dat is die van het glasvezelabonnement en dat is dus mijn privéadres. Ik kan dus geen account aanmaken voor a en b en dus ook geen gegevens wijzigen.
Het heeft me al heel veel tijd gekost en met name het aanvragen van nieuwe gebruikersnamen cq wachtwoorden en steeds opnieuw gaat het dus weer mis.
Is hier een oplossing voor? Het zijn toch verschillende producten van KPN en je moet deze toch ook apart kunnen wijzigen?
Beste telnekes,
Betreft het hier toevallig een Eigen Site & Mail abonnement?
Meer informatie over deze abonnementen kunt u hier vinden.
Ik wil u graag verder helpen, kunt u mij daarvoor een privébericht met de betreffende domeinnaam? Dan ga ik voor u uitzoeken wat voor abonnement u heeft.
Betreft het hier toevallig een Eigen Site & Mail abonnement?
Meer informatie over deze abonnementen kunt u hier vinden.
Ik wil u graag verder helpen, kunt u mij daarvoor een privébericht met de betreffende domeinnaam? Dan ga ik voor u uitzoeken wat voor abonnement u heeft.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.